snabbt svar tack :-)

S

__Stilett__

ska köpa nya ridbyxor, har svårt med passform på ridbyxor!
funderar på om det skulle se helt knasigt ut med dessa på dressyrtävling? (mest lokal nivå, ngn regional)
bild

kan nämligen ha dom mörka brevid, så fördelen är att jag vet att dom passar. dom va ju ganska diskreta trots mönster

Sv: snabbt svar tack :-)

äsch, försent, chansade på ett par vita.
är sjukt trött på skicka fram o tbx byxor hela tiden.
hoppas dom passar. :crazy:

men finns det ngn som typ tävlat med sådana typ av byxor ovan?
nyfiken.

tycker absolut inte dom passar till dressyrtavling! Jag hade tyckt det varit jattefult om n agon hade kommit med ett par sanna :crazy: har inte du dessutom rod kavaj?

aha, da var det inte riktigt sa illa som jag trodde :angel: men tycker fortfarande inte dom passar sig till dressyrtavling :D

det hade sett ganska illa ut, håller med dig. dom byxorna o röd kavaj. :crazy: bläkh.

beställde iaf vita i samma märke, tänkte att dom kan ju eventuellt passa eftersom dom andra gör det. håller tummarna. Vitt är ju helt klart snyggast.

personligen tycker jag att det ska vara vitt och svart på en dressyrtävling .. :angel: men dte är jag det.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 161
Senast: Juli0a
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 522
Senast: IngelaH
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 346
Senast: QueenLilith
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok (VARNING! Det här kommer att handla om mens. Ingående, detaljerat, närgånget och kladdigt. Är du det minsta känslig bör du sluta läsa...
2
Svar
33
· Visningar
8 217
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar