Snabbkoppling

Trissa

Trådstartare
Jag har köpt ny tvättmaskin och vill temporärt koppla in den bredvid duschen. Därför tänkte jag att vattnet ska tas från duschblandaren. Finns det någon snabbkoppling att sätta där duschslangen sitter, och vad heter en sådan koppling i så fall?

På en del duschblandare sätter man en anslutning i en av pluggarna. Tror de är till för alternativa inkopplingar om man har rören uppifrån, nerifrån eller bakifrån. En variant jag inte sett på länge sitter själva uttaget i mitten och kranen runt den, smidig variant är det i alla fall, vad de kallas vet jag inte, förklarade för en vvs-handlare vad jag var ute efter och han la fram vad jag behövde.

Senast ändrad:

Liknande trådar

Hemmet Håller på med en badrumsrenovering som dragit ut i evigheter. Nu är äntligen allt nästan klart men plötsligt säger hantverkaren att den...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
3 476
Senast: MiniLi
·
Hemmet Det här med logistiken kring mat är det nog få som uppskattar. Med småbarn och man som föredrar varm mat varje måltid är det en oändlig...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 812
Senast: starcraft
·
Hemmet På grund av kattunge har jag köpt mina första fejkljus och är verkligen positivt överraskad. Det är såna lite bättre ljus i vax med...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 700
Senast: Bison
·
Hemmet Jag ska renovera mitt hus nästa år. Mycket är sånt som jag velat göra sen jag och exet flyttade in för en massa år sedan och har således...
2
Svar
20
· Visningar
804
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar