snabba svar

E

elinaa

hejhej !:)
Nu är det såhär att ponnyn ska tävlas på söndag .
Men problemet är att han skulle ha hopptränats en gång till innan söndag !
Vi tänkte ta det igår men då verkades han .
Tror ni att han kan hoppa några skutt idag (fredag)? eller ?

förlåt om tråden ligger fel & tråden va lite onödig också =P

Sv: snabba svar

Ja absolut, tror lugnt ni kan skutta lite idag.
Behöver ju inte köra världens hårdaste träningspass liksom, men lite lättare träning ska inte vara några problem om ponnyn är frisk och glad.

klar att du kan hoppa lite idag, ett lättare hopp pass där du kan känna att du har kontroll över hästen och där hästen känner att den kan och tycker det är roligt är nog bara bra innan ni ska tävla.

Glömde x)
Träningen gick kanoners =D
Men tävlingen ,jaa ,de gick bra fram till hinder nummer 8 .Men där vart det även ett stopp + en avramling =P

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Idag har jag inte lämnat mysrocksstadiet. Kaffe, hemgjorda piroger i min airfryer<3, cocacola och clementiner (det sistnämnda sponsrat...
Svar
0
· Visningar
232
Senast: IngelaH
·
Hundhälsa Jag har min hund inlagd sen i torsdags morse. Dvärgscnauzer 14 månader. Det började i onsdags kväll med lite halvmjukt bajs. Inget jag...
Svar
9
· Visningar
1 258
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 859
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 937
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Kattbilder #10