Snabb hjälp!

Nera

Trådstartare
Nu behöver jag eran hjälp bukare!

Kan man ställa hamsterburen ca en halv meter från ett element eller blir det för varmt för hamstern då?

Jag har nämligen stooora problem med hur jag ska placera buren annars! :(

Sv: Snabb hjälp!

Pga att vi har vedeldad panna så är det ibland ganska varmt ibland men om man ser till atrt skruva ner det lite när det e varmt?

Så länge man ser till att det inte blir för varmt, så ska det nog inte vara någon fara, har själv haft både råttburar o kaninburar ståendes vid element och dom har överlevt ;)
Dock lär du få kolla lite då och då så det inte blir allt för varmt.

Hmmm nu har jag möblerat om i hela rummet så numera står hon långt ifrån elementet!

men tack för hjälpen iaf!:bow:

en dum fårga kanske, men kan man ha kaniner vid elementet?
Min står precig framför, jag har faktiskt inte tänkt på det:o Vad kan hända?

ptja.. min kanin överlevde ;) Man får se till att inte ha det på alldeles för hög värme bara så det inte blir för varmt.

Tror inte det händer så mkt, förutom då att det blir väldigt varmt för dom.

Sant... men riktigt så varma blir väl inte element? :confused: Inte mina iaf, men å andra sidan så är mina element aldrig på :D

Jag skulle nog inte heller vilja prova att sätta på elementen på full effekt och sen ställa kaninburen precis jämte ;)
Tacka vet jag golvvärme :D

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 603
Senast: Enya
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 292
Skola & Jobb Jag vet inte hur jag ska hantera den här situationen och behöver hjälp att tänka! Då barnet är vuxet känns det som om den här frågan...
9 10 11
Svar
210
· Visningar
16 591
Senast: Badger
·
Däggdjur Köpte en hamster igår från djuraffären, ca 6v är hon. Detta är min tredje men första i vuxenålder så länge sen. Därför frågar jag nu för...
Svar
10
· Visningar
2 490
Senast: Lindon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama