Sminka med glitter

Idas

Trådstartare
Om man vill fästa glitter i ansiktet, vad använder man lämpligast då? Tänker om man har små burkar med glitter, typ såhär:
original.png

Finns det något lämpligt "lim" att använda i ansiktet? :angel: Ska hålla hela kvällen!

Om man vill fästa glitter i ansiktet, vad använder man lämpligast då? Tänker om man har små burkar med glitter, typ såhär:
original.png

Finns det något lämpligt "lim" att använda i ansiktet? :angel: Ska hålla hela kvällen!
Gå till en bra butik. Många sminkmärken har produkter som man kan använda.

Make Up Stores Mixing liquid. Håller hela dagen, en dusch utan vatten rätt i ansiktet och sedan hela kvällen och halva natten. Dryg är den också.

Generate.ashx

Du baddar den med tops (eller finger :p ) där du ska ha glittret, applicerar glittret med borste och låter det torka någon minut. Sedan är det klart! :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är och har nästan alltid varit singel. Kanske inte helt frivilligt men ändå självvalt kan man säga. Problemet är att jag sen typ...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
14 138
Senast: Svartkatt
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara...
2 3
Svar
59
· Visningar
1 376
Senast: doppler
·
Hundträning Lägger tråden på Hund och tänker att jag får bäst svar här eftersom problemet härrör från hundpromenaderna. Vad har ni för skor när ni...
Svar
11
· Visningar
657
Senast: Bluefish
·
Kropp & Själ Jag gifter mig på onsdag och igår upptäckte jag början till munsår:eek: Har haft det en gång tidigare på exakt samma ställe, mitt på...
Svar
15
· Visningar
994
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden II
  • Dressyrsnack 17