- Svar: 398
- Visningar: 53 809
Smileysarna ser något frodigare och mer tredimensionella ut än vanligt, tycker jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har ett förslag på en ny den har följande utseende
Den gamla : cool : uttryckte något jag med bokstäver skulle förklara som "hmpf!" eller "hm!".
Jag gillar:
(skulle vilja ha att den ser mycket lyckligare ut i stället för fundersam dock)
fast jag skulle vilja ha en surskallemad också
Ogillar:
Saknar:
:love :
:rofl :
:cool :
: o (Ser sminkad ut)
Håller med om att :rofl : borde rulla och att det borde vara mer röd tråd i färgerna.
Den var mycket bättre!Har ett förslag på en ny den har följande utseende
Fast som saknade är det väl konstigt att nämna några som fortfarande finns?
KL
De nya är gulliga och vissa tom bra och vill gärna behålla exempelvis och men problemet med de nya är att jag ofta måste kolla vad de betyder eller i vart fall tänka efter, de gamla såg man direkt vad de betydde, åtminstone flertalet. Smileys syfte är just att poängtera känslor och hur kul är det om man behöver en instruktionsbok för att tolka dem?
kunde lika gärna vara arg och stå och gapa
vist är den söt, men man måste leta efter gloria och noter.
Är den här snubben tokig eller bekymrad eller har han ont i magen?
Jo tittar man noga är han arg, men tittar man inte noga så är det mest en gullig plupp
Osv
Har ett förslag på en ny : cool :
Photoshop does the trick
Tusan, jag uppmanar alla som klagar att prova själv. Det här var inte alls lätt!
Ogillar:
Sedan har jag inget emot men tycker inte att den visar samma sak som den gamla gjorde, denna visar en smiley som är helt galet arg, den förra var mer surarg. Jag har gärna kvar denna nya galenarga smileyn men skulle gärna ha en sur-arg smiley också.
Har ett förslag på en ny den har följande utseende
Ber om ursäkt själv, var trött och läste dåligt och fattade det som att du ville ha 3-5 i de två första kategorierna. Fick dessutom för mig precis det du förtydligar ovan att du inte menar; dvs att jag inte måste gilla dem utan bara vad som är minst dåligt. Så jag kör väl tredje gången gillt då, nu när jag är med på noterna.Det jag bad om var ex.vis de 5 bästa av de nya enligt varje användares personliga åsikt. Jag bad inte om vilka ni gillade eller inte. I ditt fall bad jag alltså om de 5 minst dåliga av de nya. Det innebär inte att du gillar dem eller vill ha dem. Bara vilka som är bäst av dem, vilket är samma sak som de som är minst dåliga, om man är av den uppfattningen.