Sv: Smileytest?
Ogillar:
(som någon skrev tidigare ser den mest galen ut, och symboliserar inte samma sak som den gamla : d gjorde, dvs mums.
(dra ner på vattenfallet, nu ser man inte ens uttrycket smileyn har, bara att den gråter floder)
(här saknar jag den gamla dryga cool-sileyn, denna med det flirtiga uttrycket ger inte alls den känslan jag vill ha fram i en cool-smiely)
(här saknar jag det uttryck den gamla hade, tycker inte alls att de ger samma intryck)
(den ser inte speciellt förvirrad ut imo, mest ledsen och frågetecknen gör inte heller saken bättre)
och
har så gott som samma uttryck, bara tillbehören som skiljer. Här skulle jag vilja ha in mer uttryck.
vet jag inte vad den betyder, men har den verkligen samma innebörd som gamla grin? Jag hade faktiskt tänkt skriva att jag saknade den, men nu ser jag att denna är döpt till samma sak. Är det en miss eller är planen att de ska symbolisera samma sak? Oavsett saknar jag grinen.
skulle gärna få bli lite mindre galen, men det är inget större fel på den så.
Sedan har jag inget emot
men tycker inte att den visar samma sak som den gamla gjorde, denna visar en smiley som är helt galet arg, den förra var mer surarg. Jag har gärna kvar denna nya galenarga smileyn men skulle gärna ha en sur-arg smiley också.
Kort sagt tycker jag att de flesta nya saknar lite individuella uttryck, som skulle behövas för att göra dem tydliga. Det ska inte behövas att kolla närmare för att se vad gubben egentligen menar, utan det ska komma automatiskt.
Sedan skulle jag uppskatta om rutan till höger som innehåller smileysarna när man svarar på ett inlägg blir lite större så att alla får plats, nu måste man klicka upp dem i nytt fönster för att visa de två sista.
Edit: Och just det, vill gärna ha en rofl som rullar, annars är den ju ingen rofl?