- Svar: 398
- Visningar: 53 809
Smileysarna ser något frodigare och mer tredimensionella ut än vanligt, tycker jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Knapp
Åh nej. Jag kommer sakna ihjäl mig efter de gamla smileyserna om vi byter till dessa. De gamla var ju de som gjorde buke till buke liksom.
...
Vem har gett droger till ? Den ser ut som 10 guy...
...
De här ser lite ut som facebooksmileysar på, tja, LSD?
Jag ber på mina bara knän med tårar i ögonen!Snälla byt tillbaka.
Det tänkte jag också! Gillar inte dom nya alls, skulle passa på ett forum för småbarn.
Jag tycker att dom nya smileysarna är skitsöta
Exakt det LV sa.Jag tror inte det, dels förmedlar de inte de känslor man vill få fram i texten, men så är färgerna och allt sådant på de flesta av dom så stickande att de avbryter för mycket i texten. Jag menar att om någon t.ex skriver en längre text och använder de gamla smileysarna, så förstärker eller förtydligar de känslorna bakom texten på ett ypperligt sätt, medan de nya avbryter flytet i texten. Jag har också försökt vänja mig men det går bara inte, jag tycker att dom är vidriga.
Jag tror inte det, dels förmedlar de inte de känslor man vill få fram i texten, men så är färgerna och allt sådant på de flesta av dom så stickande att de avbryter för mycket i texten. Jag menar att om någon t.ex skriver en längre text och använder de gamla smileysarna, så förstärker eller förtydligar de känslorna bakom texten på ett ypperligt sätt, medan de nya avbryter flytet i texten. Jag har också försökt vänja mig men det går bara inte, jag tycker att dom är vidriga.