Några mindre uppdateringar

Jag har precis uppdaterat ett antal tilläggsprogram och räknar med att uppdatera något till.

Det mesta lär nog handla om buggrättningar av buggar som få nog råkat ut för.

Som vanligt, om ni hittar något konstigt hör av er.

Knappen för att ignorera trådar från "Nytt" verkar ha försvunnit. Kan fortfarande gå in i tråden och göra det men inte "utifrån".

I vgv-tråden står det ”later_today_at_x” på alla inlägg. Såg det på nån annan sida också men minns inte vilken.
IMG_0359.webp

Knappen för att ignorera trådar från "Nytt" verkar ha försvunnit. Kan fortfarande gå in i tråden och göra det men inte "utifrån".
Det var en medveten ändring för att förbereda en annan uppdatering av ett tilläggsprogram. Tror nog vi får leva med det omaket. Tack för rapporten.

Svarsrutan på Katt ser ut såhär, knapparna syns inte. Iaf i den tråden.
Visa bifogad fil 163097
Av någon konstig anledning verkar färgerna på knapparna ha ändrats lite, de verkar för mig synas lite bättre när man klickar i rutan. Jag skall försöka undersöka detta närmare.

Stort tack för att du rapporterar in dessa problem, hade inte räknat med så mycket problem med vad jag trodde var mindre uppdateringar och inget jag upptäckte i mina tester innan uppgraderingen.

Nu har jag uppdaterat tilläggsprogrammet runt ignorera som verkar gjort en ändring så vi återigen kan ha ignorera-länken utan att gå in i tråden.
Förhoppningsvis fungerar även resten som det skall.

Nu har jag uppdaterat tilläggsprogrammet runt ignorera som verkar gjort en ändring så vi återigen kan ha ignorera-länken utan att gå in i tråden.
Förhoppningsvis fungerar även resten som det skall.

Jag saknar fortfarande den funktionen när jag går in via mobilen (iPhone 13, Safari).

För mig på android-mobil fungerar det samt på datorn. Kanske det är kopplat till Safari på mobil, ser ignoreralänken på Safari, mac.

För mig på android-mobil fungerar det samt på datorn. Kanske det är kopplat till Safari på mobil, ser ignoreralänken på Safari, mac.
Det verkar vara så att moderatorer kan se länken men inte vanliga användare. Inte konstigt att ni inte ser, men det syns hos mig.
Jag hoppas det kommer en lösning längre fram, ni får tyvärr gå in i tråden och ignorera under tiden.

Såg något om att det kan vara en bugg i ett tilläggsprogram hoppas på en lösning om inte allt för lång tid.
Jag har nu uppdaterat tilläggsprogrammet till senaste version som förhoppningsvis löser buggen så tidsangivelserna inte skall inbegripa någon form av tidsmaskin.

Liknande trådar

Bukefalos Jag uppdaterade nyss några av de tilläggsprogram som finns på forumet. Det som ni möjligen kan märka är att när ni gör en sökning kan...
Svar
3
· Visningar
370
Senast: Shaggy
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 841
Senast: Tilly_85
·
Bukefalosnyheter Jag genomförde en uppdatering för en liten stund sedan, vilket ledde till ett kortare avbrott. Det är ett litet antal tilläggsprogram...
Svar
0
· Visningar
1 056
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Den stora forumuppdateringen är nu genomförd. Det mesta som skett är dock sådant som ni inte bör märka mycket av. Det handlar inte om så... 2
Svar
25
· Visningar
1 398
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka