Sv: Smått chockad och lite arg. (lång)
Nej våra andra hästar är likadana som din, vänder rumpan emot och ja, that's it. Medan hon reagerar som jag beskrev.
Sen finns det ju många som tror att bara för att de vänder rumpan mot så fryser de, och så är ju inte fallet, det är ju bara att vem som helst vill väl hellre ha ryggen mot regn
Ja precis, man ser så många som täckar i tid och otid och då blir man ju anti! Men då har vi båda förstått vad vi menar iaf, med bra ton i slutändan
Det är verkligen svårt att veta hur de känner. Det är frustrerande ibland.
Nu har jag ingen häst som reagerar på regn på det sättet du beskriver, utan bara en sådan som vänder rumpan till blåsten eller går in i träddungen och verkar relativt obekymrad. Han är iofs också ung och rund, så hans förutsättningar är väldigt bra. Han hade täcke då han gick i hage utan skydd i vintras, det regnade verkligen jämnt, och täcke behövdes enligt mig.
Det är nog mycket så att detta hysteriska täckande gör att man rynkar på näsan åt allt täckande till sist. Tyvärr. Ska försöka bättra mig med det.
Nej våra andra hästar är likadana som din, vänder rumpan emot och ja, that's it. Medan hon reagerar som jag beskrev.
Sen finns det ju många som tror att bara för att de vänder rumpan mot så fryser de, och så är ju inte fallet, det är ju bara att vem som helst vill väl hellre ha ryggen mot regn
Ja precis, man ser så många som täckar i tid och otid och då blir man ju anti! Men då har vi båda förstått vad vi menar iaf, med bra ton i slutändan