Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kommer bli en jättehärlig uteplats där ju! @Habina !!! Tänker odlingar, kräftskiva, feeeest! Med en sån uteplats har du ju ett extra rum på vår/sommar/höst!!
Jag skriver under på det ! Matbord avskaffade vi när vi flyttade från 115 kvm till ca 70 kvm. Det är ändå ingen som sitter där och äter. Maken brukar sitta vid datorn, och jag sitter i soffan (japp, så förtappade är vi ). Om vi bjuder hit någon, som t.ex. mina föräldrar, så funkar det alldeles utmärkt att äta vid soffbordet. I köket har jag i stället en köksö, som är en betydligt bättre arbetsyta än ett köksbord.Mitt bästa tips är att omvärdera vilka möbler du behöver. Kanske har du ett matbord som du egentligen aldrig sitter vid eller så kan du ersätta soffan med ett snyggt överkast och några stora kuddar på sängen. Bara för att man brukar ha säng, soffa, bord, stolar, bokhylla osv så är det inte ett måste.
behöver du en kan du få min, jag håller på att rensa MIN klädkammareOh! Den såg himla smart ut! Jag tänker typ mössa, halsduk och handskar också kan vara där.
behöver du en kan du få min, jag håller på att rensa MIN klädkammare