S
shergar
Sv: Smarta tips för stallet?!
Dom heter Sortera och finns i två storlekar
Dom heter Sortera och finns i två storlekar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hej! Såg att det var ett bra tag sedan du la in denna bilden men är det någon som vet om de fortfarande finns kvar på ikea och i så fall vad de heter. Letade på hemsidan men kunde inte hitta. Verkligen en praktisk lösning!!!
systembolaget har fina vagnar för storabetforhinken, kostar bara 10 krEller en sån rullvagn som man körde TV och video på i skolan. Den kan man rulla ut i stallgången också så slipper man bära en massa tunga hinkar
Snor tråden lite.
Det är svårt att få garderober täta.
Undrar varför det inte finns plastlådor i liggande ställning för hästtäcken, som man kan stapla ovanpå varandra, så många m,an behöver, och har en öppning på kortsidan att ta ut dem från, så inte mössen bygger bon därinne?
Eller finns det månntro?
WTF trodde du ""-smileyn var till för då?Det är ju stöld.
Eller så köper man sådana här stora "väskor" i kraftigare palst som egentligen är för täcken och sånt och har täcken i i garderoben
det är människotäcken-väskor.. finns på jysk.. dock är de i tunt tyg eller plast med lufthål.. så de håller inte mot något annat än lite damm.. isf kan du köpa örngott och stoppa täckena i
kolla på IKEA efter plastbackar med lock, de är nog bästa valet om du vill ha täckena skyddat mot det mesta, råttor kan iofs gnaga sig in ändå men sålänge täckena är fräscha bör de inte löpa någon risk..
har du plats skulle jag hellre hänga täckena på en stege i taket och lägga presennning över för att skydda mot damm..
arkivskåp är svindyra, jag har själv varit på jakt i över ett år nu utan framgång
men hmm, alltså på plastverkstäder kan dom tillverka lådor och sådant av fiberglas med plast på (mitt ex gjorde bilhatthyllor med hål för stereo för att slippa förstöra originalhatthyllor), det kanske vore något? många bilverkstäder har en del för att laga kofångare och sånt.. kanske dom vill göra en låda size "dynlåda" med lock åt dig?