_FiA_
Trådstartare
Behöver lite råd här om ni tittar på bilderna hur ni hade gjort om det var erat kök. Snickarna håller på å ska sätta dit svart glaspanel, som ska vara från bänkskivan och upp till skåpen. på högersida ska glaspanelen gå ända ut där bänkskivan slutar och ni förstår hur jag menar. men på vänster sida så sitter ju det ett fönster där som gör att det blir en liten snutt nertill mellan bänkskiva och fönster.
Nu är det ju som det är, men vad blir snyggast? Att låta glaspanelen gå ända ut men att det bara blir en liten svart smal remsa sista biten, eller att man låter glaspanelen sluta där fönsterkanten är? Jag kan inte bestämma mig för vilket som ser bäst ut. Hur hade ni gjort?Just eftersom det är svart glaspanel så blir det väldigt tydligt mot det vita
Nu är det ju som det är, men vad blir snyggast? Att låta glaspanelen gå ända ut men att det bara blir en liten svart smal remsa sista biten, eller att man låter glaspanelen sluta där fönsterkanten är? Jag kan inte bestämma mig för vilket som ser bäst ut. Hur hade ni gjort?Just eftersom det är svart glaspanel så blir det väldigt tydligt mot det vita