Smakråd !?

_FiA_

Trådstartare
Behöver lite råd här om ni tittar på bilderna hur ni hade gjort om det var erat kök. Snickarna håller på å ska sätta dit svart glaspanel, som ska vara från bänkskivan och upp till skåpen. på högersida ska glaspanelen gå ända ut där bänkskivan slutar och ni förstår hur jag menar. men på vänster sida så sitter ju det ett fönster där som gör att det blir en liten snutt nertill mellan bänkskiva och fönster.

Nu är det ju som det är, men vad blir snyggast? Att låta glaspanelen gå ända ut men att det bara blir en liten svart smal remsa sista biten, eller att man låter glaspanelen sluta där fönsterkanten är? Jag kan inte bestämma mig för vilket som ser bäst ut. Hur hade ni gjort?Just eftersom det är svart glaspanel så blir det väldigt tydligt mot det vita

Sv: Smakråd !?

Jag hade inte satt panel alls på väggen med fönster.
Om jag var tvungen, även under fönstret, annars ser det halvklart ut tycker jag.

kl

NI som skriver att ni skulle strunta i att ha glaspanelen på fönsterväggen, blir det inte att se väldigt konstigt ut om jag har glaspanel på höger sida men inte på vänster? :P

Nej, det skulle inte se konstigt ut. Tycker inte du ska ha på väggen med fönster. Det blir bara konstigt.

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 301
Senast: Snurrfian
·
Hemmet Och behöver nu lista ut hur jag ska renovera den. :nailbiting: Jag var duktig i slöjd och bild på mellanstadiet men har inte hållit i...
2 3
Svar
52
· Visningar
6 062
Senast: Ullmerkott
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 419
Senast: Migo
·
Relationer Gammal användare med nytt nick på grund av känsligt ämne och jag MÅSTE få ventilera och höra utomståendes perspektiv. Jag insåg tidigt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
19 667
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård