Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag läste innehållet på den för en tid sedan och baxnade när jag läste fetthalten. 33% måste vara förödande för många hundar Vet nog inget foder med så högt fettinnehållIca har ett eget foder som bara är torkat kött och grönsaker, ungefär som Ziwi peak men mycket billigare. Torkad barf typ. Min hyperkräsne hund äter faktiskt det emellanåt. Jag har hittat det på Ica Maxi, har hört att det inte är helt lätt att hitta.
Jag läste innehållet på den för en tid sedan och baxnade när jag läste fetthalten. 33% måste vara förödande för många hundar Vet nog inget foder med så högt fettinnehåll
Ica maxi i malmö, vet inte vad området heter, men nära erikshjälpen (för det vet väl alla var det ligger!?).Ziwipeak: 35%, tex.
Jag har aldrig hört talas om detta ICA-foder förut, men det låter ju som suveränt enkelt träningsgodis! Har funderat ett tag på att köpa just Ziwipeak för att se om Monstret tycker det är något att ha, nu lutar det nog istället åt att jag ska snoka runt på några ICA-affärer.
Ica maxi i malmö, vet inte vad området heter, men nära erikshjälpen (för det vet väl alla var det ligger!?).
Tror dom ändrat förpackningarna nu, för tidigare så var det larver i typ minst varannan förpackning Extra proteiner dom tar betalt förZiwipeak: 35%, tex.
Jag har aldrig hört talas om detta ICA-foder förut, men det låter ju som suveränt enkelt träningsgodis! Har funderat ett tag på att köpa just Ziwipeak för att se om Monstret tycker det är något att ha, nu lutar det nog istället åt att jag ska snoka runt på några ICA-affärer.
Tror dom ändrat förpackningarna nu, för tidigare så var det larver i typ minst varannan förpackning Extra proteiner dom tar betalt för
Har också använt Icas till träningsgodis som min vovve älskar men ger upp nu, halva påsen är kvar men är bara smulor... känns sådär när det är andra påsen som jag får slänga pga bara smulmjöl kvar.Mysigt!
Jag har i alla fall köpt till Monster, och det funkar över förväntan som träningsgodis! Hittade först kattmat (kyckling) och sedan hundmat (nöt), större bitar än jag väntade mig och liiiiiite för smuligt för min del, men kräsne vovven jobbar för det även i svårare miljö så jag klagar inte ändå.
Har också använt Icas till träningsgodis som min vovve älskar men ger upp nu, halva påsen är kvar men är bara smulor... känns sådär när det är andra påsen som jag får slänga pga bara smulmjöl kvar.
Ziwipeak har mindre och hårdare bitar ja. Jag använder ju Icas som foder, så dammet gör inte så mycket. Annars så har Pommys ett torkat foder också, har inte provat och minns inte prisnivån.Nä det blir ju jäkligt dyrt!
Jag har inte nått botten på någon av påsarna än... Kanske man kan blanda dammet med lite tråkigare godis i alla fall?
Får ge ziwipeak en fundering till kanske... Jättelängesen jag ens såg det fodret, men jag har för mig att det var små, väl sammanhållna bitar.
Ziwipeak har mindre och hårdare bitar ja. Jag använder ju Icas som foder, så dammet gör inte så mycket. Annars så har Pommys ett torkat foder också, har inte provat och minns inte prisnivån.
Han vägrar ta det som godis??? Men i skål duger det. Knäppa hund...Vänta lite nu... Får han det här som foder?! Då hoppas jag han inte längre får någon mat serverad i skål rakt av?
Han vägrar ta det som godis??? Men i skål duger det. Knäppa hund...