Sv: Småbarns bus
Fraggel_Tess skrev:
Senare på dagen så skulle han dammsuga sonens rum och då hade son burit dit en liten brädbit så pappa tänkte sparka undan den men spräckte istället tån för sonen hade varit duktig och spikat dit brädbiten.
Jag gjorde rätt så mycket hyss när jag var liten
Jag tog min tvååriga syster i vagnen (jag var fyra) och drog iväg med henne flera gator bort i bostadsområdet så min stackars mor fick springa och leta i typ en timma.
I fyra-femårsåldern bestämde sej jag och min dåvarande bästis som också bodde granne med mej för att gå till hennes farfar tre kilometer därifrån, över efyran, över en bro...
Rymt hemifrån har jag gjort X antal ggr sedan jag var sex år och mamma "vart dum", men kom alltid hem efter nån timma.
Jag och min kompis klippte våra småsystras hår .. inte lite heller, de blidde snagg
Sen brukade jag gå och slå de två killarna som var fem år äldre än mej, på käften när jag var mellan fyra och sju. Det var kul för att man får ju inte slå varken den som är mindre eller en tjej, så de gjorde ju aldrig nått tillbaka, bara tog emot
och skvallrade iofs.. Riktigt varför jag gjorde det vet jag däremot inte :smirk: