Småbarns bus

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Småbarns bus

En bekant har en son och han är full av hyss. Hans pappa hörde konstiga ljud på övervåningen men tänkte mer på det vid tillfället. Senare på dagen så skulle han dammsuga sonens rum och då hade son burit dit en liten brädbit så pappa tänkte sparka undan den men spräckte istället tån för sonen hade varit duktig och spikat dit brädbiten.

En annan gång så renoverade sonen sitt skrivbord med hammare och resultatet blev en hög med skivor :angel:

Samma barn slog med hammaren på bilen också när han var liten och hans far kom rusande och undrade vad han höll på med men hade inte hjärta att skälla ut sonen när han sa vad han hade gjort "Pappa jag skulle bara döda flugan"

Själv så minns jag ett hyss jag gjorde som liten det var dagen innan vi skulle ha fotografering på förskolan. Jag tyckte mamma hade sparat lite väl lång lugg på mig och skulle därför fixa till detta själv vilket resulterade i en sort zick zack mönster. Mamma var inte precis lycklig och jag påminns ständigt om detta när jag ser kortet för jag extremt kort lugg på kortet :crazy:
 
Sv: Småbarns bus

:rofl: :rofl: :rofl:
"Jag skulle bara döda flugan"....

Ja den förgyllde min dag! :bump: :banana:
 
Sv: Småbarns bus

Hehe det e såå finnt tycker jag :P hon e ett litet busfrö men otroligtsöt :smirk:
 
Sv: Småbarns bus

Fraggel_Tess skrev:
Senare på dagen så skulle han dammsuga sonens rum och då hade son burit dit en liten brädbit så pappa tänkte sparka undan den men spräckte istället tån för sonen hade varit duktig och spikat dit brädbiten.

:rofl: :rofl: :D :D

Jag gjorde rätt så mycket hyss när jag var liten :crazy:
Jag tog min tvååriga syster i vagnen (jag var fyra) och drog iväg med henne flera gator bort i bostadsområdet så min stackars mor fick springa och leta i typ en timma.
I fyra-femårsåldern bestämde sej jag och min dåvarande bästis som också bodde granne med mej för att gå till hennes farfar tre kilometer därifrån, över efyran, över en bro...
Rymt hemifrån har jag gjort X antal ggr sedan jag var sex år och mamma "vart dum", men kom alltid hem efter nån timma.
Jag och min kompis klippte våra småsystras hår .. inte lite heller, de blidde snagg :crazy: :D

Sen brukade jag gå och slå de två killarna som var fem år äldre än mej, på käften när jag var mellan fyra och sju. Det var kul för att man får ju inte slå varken den som är mindre eller en tjej, så de gjorde ju aldrig nått tillbaka, bara tog emot :D och skvallrade iofs.. Riktigt varför jag gjorde det vet jag däremot inte :smirk: :D
 
Sv: Småbarns bus

-kl- (nejdå, jag skriver inte alls i en 2 år gammal tråd)

jag har gjort en massa hyss :angel:

Med min ena kusin:
vad sägs som att trycka ur all vatten ur tandkrämstuben och fylla den med vatten? eller slänga stenar upp i luften så att de måste byta bakrutor på två bilar :o

Jag själv:
Rymde hemifrån när jag var 2½ år, hela kvarteret letade efter mig, 500m ifrån huset fanns det en stor trafikerad väg. 6 timmar senare hittades jag, jag somnade på en havreåker och skördetröskan (eller vad det nu heter) höll på inte så långt ifrån mig.

Hemma i Ungern ville jag bada, men ingen ville så jag fick gå i själv. Efter ett tag så hittade ingen mig och då trodde dom jag drunknat, medans dom förtvivlat letade efter mig så stod jag på stranden med hink och spade och undrade vad katten dom gjorde. :angel:

Men jämfört med mina två äldre systrar så är jag än ängel faktiskt, deras lista kan göra säkert 3dubbelt så längre än vad jag har gjort.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hur stor blev er tik? Hur många valpar blev det? Vi har en labradortik som är i dygn 47 idag, jag känner fosterrörelser när man håller...
Svar
10
· Visningar
1 666
Senast: tanten
·
Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
1 450
Senast: Queen
·
Hundhälsa Jag har en liten tik som har haft ett helt gäng juvertumörer. Hon är opererad 3 gånger för det, hon blir väldigt påverkad av dessa...
2
Svar
28
· Visningar
2 616
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 205
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp