SM Segersjö

fio

Trådstartare
Måste ju ha en tråd oxå, så någon som skall dit ? Dom har ju även en * klass i år.

Jag skall eventuellt dit och rida har inte bestämt mig än men kommer i vilket fall som helst att efteranmäla.

Sv: SM Segersjö

Oj då det glömde jag , jo jag struntar nog i SM för att jag skall kunna vara hästskötare åt dig istället , det är så mkt roligare :angel:

Eller så kan du strunta i Mariestad och komma upp med den där husvagnen och vara hästskötare åt mig istället :idea:

Måste ju ha en tråd oxå, så någon som skall dit ? Dom har ju även en * klass i år.

Jag skall eventuellt dit och rida har inte bestämt mig än men kommer i vilket fall som helst att efteranmäla.

Hanna ska rida 3* och Tilda 1* :)

Oj då det glömde jag , jo jag struntar nog i SM för att jag skall kunna vara hästskötare åt dig istället , det är så mkt roligare :angel

Jag visste väl att jag kunde lita på dig! Vad är ett SM jämförs vis med att få gå på matfestival med mig och sen grooma hela dagen efter????:D

*kl*

Jag ska dit och grooma lite, Emelie rider 3 hästar varav min fläckiga favvo :love: är en av dem.

skall bli intressant att se om dom lyckas göra banan någorlunda svår för att vara *** , innan har det ju mest liknat en svår ** bana.

Vem bygger i år?

skall bli intressant att se om dom lyckas göra banan någorlunda svår för att vara *** , innan har det ju mest liknat en svår ** bana.

Vem bygger i år?

Med tanke på vem som är TD och disk i Ridsport så kan man undra. :angel:

jag kanske ska dit som åskådare :D jag får se om jag orkar kolla tåg eller buss eller om jag liftar med ngn lastbil :D

Jag har anmält mig!!! :banana: (i *-igt såklart!!!)

Trimmar för fullt på en mycket glad häst. Tränade hoppning i dag, hon laddade fullt ut så jag lär få hålla i mig!:bump:

Har inte ridit på Segersjö sedan SM, var det 2001? Tiden går så himla fort...då var det vår lille "Knutte" som "rejsade" runt med mig på ryggen - har nog hastighetsrekord genom vattnet med båthus!!:eek: Den gången red jag felfritt på hinder med tidsfel. Tyckte det var oerhört stort den gången, nu skulle jag inte ens tänka tanken att testa!! Man avvänjer sig lika fort som man vänjer sig!:)

Vi ska dit med gamlingen, skulle vara kul att se startlistor e.dyl :angel: ska man inte kunna göra det med det där bra dataprogrammet, tyckte nån sa det ;)

Ska du rida?

Ganska spännande i avseendet antalet debutanter...det blir nästan en J/YR-klass.

Senast ändrad:

Ska du rida?

Ganska spännande i avseendet antalet debutanter...det blir nästan en J/YR-klass.

Ja det kändes som typ alla debuterar utan 4-5st eller nått ?

Jag bestämmer på tisdag om jag rider eller inte, jag har lite andra faktorer som spelar in i det hela så jag vet inte än. Faktor nr 1 är avklarad idag, han hoppade super på hopptävlingen och var placerad :)

Ingen spännande startlista i *** direkt :crazy:

Nähä och vad menar du med det?
Jag är på väg att försvinna av ångest :devil:

Skämtåsido så den anmäldalistan som ligger ute så är de flesta med, tyckte jag. :D
Av de som bor härhemma iallafall.

Vad jag kan se så är där 4 J/YR som debuterar båda + 2 där ryttaren debuterar. 25 anmälda totalt.

Senast ändrad av en moderator:

De senaste åren har de varit runt 20 starter.. så det blir kanske det nu också... :D

Men...jag undrar en sak...juniorer och Young Rider...kan dom rida Senior SM också? Eller ska de "bara" rida den 3*iga ändå?:confused:

Liknande trådar

Hästvård Min islandshäst har haft återkommande skador ända sedan jag köpte honom för 2 år sedan. Innan jag köpte honom har han bara gått på bete...
Svar
14
· Visningar
636
Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
7
· Visningar
681
Senast: Badger
·
Gnägg Kunde inte se någon tråd så tänker jag startar en. Hur förbereder/firar ny in nyår med hästarna? Inne i stall, ute i lösdrift? Vi har...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
4 493
Senast: WildHorse
·
Hundträning Hej jag har en tax hane på 1,5 år. (Kastrerad) Det känns som att jag inte har någon auktoritet hemma alls. Han lyssnar sällan på ”nej”...
Svar
2
· Visningar
466
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V