SM i körning nu i helgen!

K

kajsalisah

Jag ska dit i morgon och på söndag, maraton o precision! Fler som ska dit och titta?

Sv: SM i körning nu i helgen!

Susanne tog tog SM-guld igen! Starkt.

Jag blev riktigt ledsen när jag insåg att paren inte skulle få plats. Men å andra sidan regnade det ordentligt på slutet så jag vet inte om kameran hade mått så bra då :angel:

Det var iallafall roligt att se att SM:et hade lockat 4 st rätt så jämna ekipage. Det var ett tag sedan sist så många par ekipage kom till start. Det är nog tack vare Parkörningens vänner som har haft träningar och sammankomster. Vet också att det finns flera ekipage på "väg upp". Dock så är det oroväckande att det var så få enbet och inga fyrspann som kom till SM:et.

Liknande trådar

Trav Hej, drömmer om att äga en pensionerad varmblodstravare som skulle kunna agera som läromästare inom körning. Skulle vilja ha råd o tips...
Svar
1
· Visningar
319
Senast: CaisaCax
·
Samhälle Jag funderar på att åka till Arninge en söndag (från Nyköping), när jag åker dit tidigt på morgonen (7-8-tiden) så är nog trafiken rätt...
2
Svar
26
· Visningar
1 675
Senast: Mia_R
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det är inte bara OS som drar igång de närmaste dagarna. Det är även flera Europamästerskap som ska avgöras. Här finns allt du behöver...
Svar
0
· Visningar
69
Senast: Gunnar
·
Övr. Hund Nu i helgen är det dags för Stockholms hundmässa igen :) Är det någon annan som ska dit i år? Tävla, ställa ut, publik?
2 3
Svar
57
· Visningar
1 983
Senast: Wenniz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar