Slotts senap och din korv

Köper alltid metalltuben ändå. Eftersom jag är ensam missbrukare i hushållet så blir den totala effekten på ekonomin hanterbar (och de där runda plastflaskorna förlorar sin fräsch-het ganska kvickt också).

Jo det är väl ett alternativ, även golit är ensam missbrukare, men missbruket är kraftigt. Finns det något man inte kan ha slotts senap till?

Själv är jag absolutist och har aldrig gått ner mig i senapsträsket. Äter korven grillad eller kokt utan senap. Kan erbjuda stöd om ni verkligen vill sluta men då måste ni vilja själva. 10-stegsprogram där varje steg kommer för den nätta summan av tio senapstuber.

Slotts senap och din korv. En fråga om överlevnad.

Hur planerar du att överleva en grillsommar utan Slotts senap?

Jo, det säljs fortfarande i dyr metalltub för oss hårda missbrukare, men till vardags behöver golit ett alternativ.
Gillar Hovsenap, speciellt Vadstena och Gustav special (med jalapenio). Annars blir det Slotts grovkorniga gästabud, eller den på tub. Kinda senap är också en favorit!

Slotts senap och din korv. En fråga om överlevnad.

Hur planerar du att överleva en grillsommar utan Slotts senap?

Jo, det säljs fortfarande i dyr metalltub för oss hårda missbrukare, men till vardags behöver golit ett alternativ.
Har Slotts Skånsk senap på metalltub och skulle inte klara mig utan den.

Vi har sa manga olika senaper att jag byter beroende pa vad jag kanner for dagen ... Maken haller envist kvar vid slotts :cautious: snart blir det nog en tripp till IKEA igen. Nastan allt annat jag handlade pa matavdelningen var inte kvar nar jag var dar sist for ett par ar sedan, sa vi far se om senap ar kvar nasta gang jag har arende at det hallet.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
15 439
Senast: Johanna1988
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 201
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste... 2
Svar
28
· Visningar
9 589
Senast: lundsbo
·
Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 333
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Skänkla mer?