Sv: Slasktråd för Rollkuren
Detta säger nog allt . Flera inlägg som lett till sista sidorna i tråden har förts av folk som varken tävlings rider eller rider enligt"tävlings dressyr skola" öht . Alla kan ändå trots allt mötas enligt diskussions förmåga och flera igenkännings het faktorer som gör att diskussion är möjlig .trots skillnader på skola /tränings /tävlings filosofier.
Du lyckas dock fortskrida i vanlig ordning .
Nog har jag mottagarna aktiverade. Naturligtvis har jag läst och förvånats över alla förvanskningar av mina inlägg och nedlåtande uttalanden om en person man inte vet något om. Gwaeron läser och bildar sig sin uppfattning hellre av sådana inlägg än det jag verkligen skrivit. Det framgår av alla "håller med-inlägg" att Gwaeron är inte ensam om det. Då kan diskussionsklimatet naturligtvis aldrig bli bra.
Detta säger nog allt . Flera inlägg som lett till sista sidorna i tråden har förts av folk som varken tävlings rider eller rider enligt"tävlings dressyr skola" öht . Alla kan ändå trots allt mötas enligt diskussions förmåga och flera igenkännings het faktorer som gör att diskussion är möjlig .trots skillnader på skola /tränings /tävlings filosofier.
Du lyckas dock fortskrida i vanlig ordning .
Senast ändrad: