Släkten är värst

MrsScabtree

Trådstartare
Tänkte att det vore lite kul med en tråd där man lägger i bilder på föräldrardjuren eller föräldrardjurens mor/far så att man får se på vovvarna som står bakom ens egna lilla hund/hundar? Lägg gärna in en bild på resultatet också, dvs valpen/din hund. Roligt att se! :banana:

Sv: Släkten är värst

oj, det här blir ju.. trassligt

Till er som svarar i tråden: Försök att inte lägga in så jättestora bilder, tänk på oss med seeeegt internet!

Vi kan börja med unghunden. (gammal uppställningsbild, hon har, som tur är, bättre front nu.)
64191_1223212608.jpg

dsc_4608-copy1_32006590.jpg

Här är hennes pappa:
DSC_4623.jpg

genesis_02.jpg

Mamman (som är min)
zala.jpg

dsc_4462-copy_31412395.jpg

Hennes mamma (lånad bild)
gazal.jpg

Och hennes pappa (lånad bild)
eroz_5years_3.jpg

Uno

18.jpg

Pappa:
e.jpg

Mamma och mormor (har tyvärr inga uppställningsbilder på de):
100_9803.JPG

IMG_0619.jpg

Mamma Råda med bihang.

R6-70273R-6-7.jpg

Lehra leker.

Omar%20action%2001.jpg

Pappa Omar.

Resultatet har ni ju sett några gånger, lilla Rådi:
_MG_7204.jpg

Goliats pappa Limbo:
Champion_01.jpg

limbo_8340.jpg

Och mamma Rissa (det finns tyvärr ingen bättre bild på henne):
Rissa_2_r_1.JPG

Och så min stiliga pojke Goliat :love::
020.JPG

019.JPG

Jag slänger in Grimis päron och blivande vovvens också såklart:

Pappa Urban:

390797.jpg

Mamma Bine:

Foto_Bine_liten.jpg

Grimsan:
DSC_2603.jpg

Lilla Ians mamma Holly(wood): (bilderna är copyright whiteboard)

_MG_85041.gif

Har ingen bild på pappa..men morfar Frankie!

frankiesta1.jpg

Ian?

DSC_4306.jpg

Senast ändrad:

Men oj vad häftig wahidas pappa såg ut! Vilken herre!

Mhm!
Han är en helt fantastisk hund och jag har i flera år sagt att OM jag inte kunde få en valp med Zala till mamma så ville jag ha en valp efter just den hanen. Sedan parades Zala med den hanen och det kom EN cremefärgad tikvalp (de andra var samma färg som pappan, förutom en som var fläckig). I alla fall så har jag lika länge som jag sagt att jag ville ha valp med de föräldrarna, sagt att jag velat ha cremefärgad tik. När Wahidah sedan var 2 veckor gammal så kröp hon till mig, la sig vid min haka och somnade :love:
Jag älskar verkligen mina hundar..

Väldigt OT, men vad är det för ras på dina hundar? Jag har garanterat läst det nån gång, men har glömt bort det... De är väldigt vackra:love:!

Red_Chili:

Men oavsett om du lägger in stora bilder så förminskas ju alla bilder automatiskt nu mer ?

Så får man klicka på bilden för att se den ursprungliga strl ?

Senast ändrad:

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag funderade länge på om jag skulle posta här eller inte. Jag har läst lite i andra trådar och läst på om alla möjliga raser så här... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 938
Senast: Sedna
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
924
Senast: ildiko
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och... 2 3
Svar
58
· Visningar
6 720
Senast: Ragdoll
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom... 2
Svar
33
· Visningar
5 350
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka