Sv: slaktartankar
Fast nu tycker jag nog att du gör en efterkonstruktion; då ditt första inlägg lyder: Går lite smått i slaktartankar till å från så nu undrar jag, har en Ardennervalack som väger ca 800 kg, hur mycket skulle jag få om jag slaktade honom? Någon som vet?
Du skriver
har en ardennnervalack
hur mycket skulle jag få om...
Dina ord syftar till dig som skribent, inte till några andra ägare till ardennerhästar.
....
Ni behöver inte oroa er för min häst. Jag hade väl troligvis slaktat hästen innan han togs in från bete, fick skor, ny utrustning osv om jag inte skulle ha råd att ha en häst? Var bara nyfiken på vad man skulle få eftersom jag inte har koll på slaktpriser och vet några ardennrar som riskerar att bli burgare nu när det är dags för uppstallning.
Fast nu tycker jag nog att du gör en efterkonstruktion; då ditt första inlägg lyder: Går lite smått i slaktartankar till å från så nu undrar jag, har en Ardennervalack som väger ca 800 kg, hur mycket skulle jag få om jag slaktade honom? Någon som vet?
Du skriver
har en ardennnervalack
hur mycket skulle jag få om...
Dina ord syftar till dig som skribent, inte till några andra ägare till ardennerhästar.
....