skyggläder??

M

mej

ere nån som vet vad "skygglappar" heter om man har dom när man rider? och vart man får tag i dom?
(de heter skyggläder till travet men dom är mkt större)

Sv: skyggläder??

nja de va en bättre fråga.. ha ha men en del jockeysar har de på galoppörerna.. så kolla i en ridsport affär som säljer galopputrustning! :bump:

Sv: skyggläder??

nja de va en bättre fråga.. ha ha men en del jockeysar har de på galoppörerna.. så kolla i en ridsport affär som säljer galopputrustning! :bump:

okej men de va inte sånta ja letade efter dom som ja vill ha ser ut som trav skygg läder men dom är mindre och utan sån dät huva :( verkar vara svårt att få tag i

Liknande trådar

R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 313
Senast: Gunnar
·
Heeelt ny på att tyda dom här unghästbedömning som finns. Kollar på en häst som är 5, fick klass 1 i gångarter och hoppning på...
Svar
12
· Visningar
1 252
Senast: Robina
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag gör en tråd om dethär för att jag tycker att det kanske kan vara kul att höra andras erfaren heter! Men jag skulle vilja veta hur...
8 9 10
Svar
194
· Visningar
9 417
Senast: Gunnar
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 244
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka