Skvalborg, kvalborg o valborg

Inte hänga i Ekonomikumparken och spruta champagne på folk iaf. ;)

Jag är uppväxt i Uppsala och tröttnade för flera år sen på kvalborg och valborg osv. Är klar med att fira så.
Jag jobbade under några år inne i stan, även under valborg och det var obeskrivligt. Orka med fulla drägg kl 8 på morgonen när man försöker utföra sitt arbete.

Kommer vara hemma och grilla typ.
Jag har väl blivit gammal helt enkelt. :)
Japp :laugh:

Jag rymmer i vanlig ordning. Gillar inte valborg i Uppsala.
Vi kommer åka till Göteborg istället annars om jag är hemma så håller jag mig hemma i lägenheten.

Vad tyckte ni om forsränningen då :D. Var det typ 40 000 som var där o tittade tror ni.

Men idag är det väl eldningsförbud så som det blåser idag. Inga brasor ikväll väl. Brandkåren har ju haft fullt upp nu :laugh:

Liknande trådar

Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
644
Senast: Grazing
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 654
Senast: Whoever
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 887
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 928
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera mera VII