Skvalborg, kvalborg o valborg

Jag gör ett nytt försök att köpa häst på Kvalborg så Skvalborg lär bli väldigt, väldigt lugnt. Kvalborg lika så, om jag inte firar sent efter stallet :bump:
Funderar på att köra frukost på Valborg, nyktra till och sen åka till stallet på kvällen :D (förutsatt häst då)

Finalborg hoppar jag in på jobbet för en vän :meh:

Onsdag jobb.
Torsdag jobb sen löshoppning.
Fredag tömkörning.

Måste nog tyvärr köra över Islandsbron under Forsränningen och det är INTE roligt.

Onsdag jobb.
Torsdag jobb sen löshoppning.
Fredag tömkörning.

Måste nog tyvärr köra över Islandsbron under Forsränningen och det är INTE roligt.

:crazy: Du har mina sympatier.

Jag saknar inte Valborg i Uppsala. Det var kul när man pluggade men att vara full i mer än 24h i sträck... nä, det saknar jag inte.

Jag slutade fira Valborg på -70talet. Men nu ska jag åka till en brasa 7 km från stan , det får räcka. Där är mest pensionärer :D och några barnbarn.

I år ska jag jobba 6.45-16 på torsdagen och därefter ska jag och dottern till stallet och förbereda ponny och utrustning till fredagens tävling. Fredagen innebär således väldigt tidig morgon, tävling och slutligen packa iordning allting till lördagens hästloppis. Skönt att vara sysselsatt :p

Med tanke på det ovanstående blir det inget firande i Lund.

Jag gör ett nytt försök att köpa häst på Kvalborg så Skvalborg lär bli väldigt, väldigt lugnt. Kvalborg lika så, om jag inte firar sent efter stallet :bump:
Funderar på att köra frukost på Valborg, nyktra till och sen åka till stallet på kvällen :D (förutsatt häst då)

Finalborg hoppar jag in på jobbet för en vän :meh:
Så du köper bara häst på Kvalborg annars får det va ;)

Inte tillräckligt stor del.
Jo då. Säg ungefär så här, innan för detta område är det totalt avstängt: S:t Olofsgatan, Dragarbrunsg, Vretgränd, Över ån upp till Nedre slotts, Drottninggatan upp till Carolina, sedan bort mot Övre Slotts o S:t Olofsgatan. Sedan en bilt av Dag H och även Rackarbergsgatan, sedan även en bit av S:t Johannesgatan och S:t Larsgatan :)

Jo då. Säg ungefär så här, innan för detta område är det totalt avstängt: S:t Olofsgatan, Dragarbrunsg, Vretgränd, Över ån upp till Nedre slotts, Drottninggatan upp till Carolina, sedan bort mot Övre Slotts o S:t Olofsgatan. Sedan en bilt av Dag H och även Rackarbergsgatan, sedan även en bit av S:t Johannesgatan och S:t Larsgatan :)

Hjälper inte oss som måste köra över Islandsbron.

Men fy @lil-sis , ni borde fåen annan väg tycker jag :(
Händer ju titt som tätt att bussar dirigeras om.

Känns ju vansinnigt att man inte har en alternativ rutt.

Jag trodde i min enfald att den var avstängd

Följande gator kommer att vara avstängda 29 april från klockan 09.00 för trafik UNDANTAGET BUSSAR OCH ÖVRIG NYTTOTRAFIK: Västra Ågatan, Drottninggatan, Nedre Slottsgatan
Islandsbron är inte avstängd utan en stor del av all busstrafik skall omdirigeras den vägen eftersom Stora Torget är avstängt från kl 11:00 på Sista April...
Tillhör själv de lyckliga som arbetar ute i fält från 18:45 till 04:00...Hua...

Liknande trådar

Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
644
Senast: Grazing
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 654
Senast: Whoever
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 887
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 928
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera mera VII