Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade definitivt lufsat runt i de här hemma
Jag tror att jag hade blivit alldeles för varm i sådana där jättefluffiga tofflor! Tofflor för mig fyller nog mest funktionen att skydda mig från (det kalla) golvet, så jag behöver liksom inte så himla mycket fluff runtomkring. Är jag riktigt kall om fötterna tar jag på mig raggsockar istället.Jag skulle nog helst köpa någon av de andra än just dessa, tycker dessa ser så tråkiga ut men också att de inte alls ser varma och fluffiga ut.
Tur vi är olika och skor finns åt oss alla!
Sådana har min mamma också, det måste vara kallt som tusan, och hon klagar ibland på att hon är frusen om fötterna. Jamen ta på dig fluff på fossingarna, jag köpte ju några till dig ju!Jag tror att jag hade blivit alldeles för varm i sådana där jättefluffiga tofflor! Tofflor för mig fyller nog mest funktionen att skydda mig från (det kalla) golvet, så jag behöver liksom inte så himla mycket fluff runtomkring. Är jag riktigt kall om fötterna tar jag på mig raggsockar istället.
Värst är dock mina föräldrar, de använder tofflor à la Birkenstock, alltså de där klassiska med två remmar och öppet däremellan, som inneskor. DÄR kan vi snacka omysigt!
Denna hade jag kunnat använda. Söta ju.jag letar efter tofflor till en vuxen person och sorterade på storlek 43 . Fick då upp några som jag tycker verkar rätt opraktiska. Till exempel denna känns som lite opraktiskt
Visa bifogad fil 134360
Värst är dock mina föräldrar, de använder tofflor à la Birkenstock, alltså de där klassiska med två remmar och öppet däremellan, som inneskor. DÄR kan vi snacka omysigt!
Såna har jag för att jag har så ont i fötterna så hårda golvet går inte så bra utan, fast jag har yllesockar eller andra fluffiga gosiga sockar på fötterna i sandalerna på vintern så det blir varmt och gott.Sådana har min mamma också, det måste vara kallt som tusan, och hon klagar ibland på att hon är frusen om fötterna. Jamen ta på dig fluff på fossingarna, jag köpte ju några till dig ju!
Ja precis, det är Radley! De har så mycket fint, jag har suktat efter en plånbok därifrån rätt längeAr de fran market Radley? Jag har en alskad Radley planbok, med skotten med rott halsband, som haller pa att falla sonder. Om det ar riktigt farskinn sa lar de vara mycket varmare och gosigare an de allra fluffigaste!