Islandshästryttare
Trådstartare
jag letar efter tofflor till en vuxen person och sorterade på storlek 43 . Fick då upp några som jag tycker verkar rätt opraktiska. Till exempel denna känns som lite opraktiskt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej det är inte riktigt min grej, jag gillar fårskinnstofflor o gillar att köpa dem av ngn tant på ngn marknad, inte av ett storföretag. Men jag skulle inte skämmas eller så om det var de tofflor som erbjöds på en plats eller hotell eller ngt.jag letar efter tofflor till en vuxen person och sorterade på storlek 43 . Fick då upp några som jag tycker verkar rätt opraktiska. Till exempel denna känns som lite opraktiskt
Visa bifogad fil 134360
Jag skulle nog helst köpa någon av de andra än just dessa, tycker dessa ser så tråkiga ut men också att de inte alls ser varma och fluffiga ut.
Detta ser ut som en husky så jag skulle slänga mig över dem omedelbums! En spion hemma och två på fötterna!jag letar efter tofflor till en vuxen person och sorterade på storlek 43 . Fick då upp några som jag tycker verkar rätt opraktiska. Till exempel denna känns som lite opraktiskt
Visa bifogad fil 134360
Jag tänker att det inte är den praktiska nyttan som är huvudsaken med dom tofflorna utan att de dessutom är roliga.