Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Skulle ni kunna köra ner ett sto MINST 100 mil för betäckning??
Tyvärr är ju mustang död nu Som tur var har vi en avkomma efter honom
Lionel har en hemsida men jag hittar den tyvärr inte just nu=/ kan pm:a någon bild om du inte redan sett honom. Han har varit på någon clinic(western) i älvsbyn.
Amirah såg också gräslig ut färgmässigt som ung. Hon var väldigt fint brun som föl, sedan gick hon igenom alla nyanser av gul/smutsgul (med svart/gulsvart/gulbrun man), innan hon till slut blev brunprickig. Jag satt och kollade på kort på henne och kände inte igen henne som tvååring, kunde inte begripa vad det var för ful häst de hade hemma .
Jo, jag vet att Lionel och Buskaszi finns... Lionel blir det nog nån gång (vill bara inte ha en skimmel ) men Buskaszi är lite närbesläktad tycker jag...
Han är ju efter Partner och Partner är morfarsfar till min häst...
fjording? Kom och titta på mina flodhästar här, de har den färgen, är feta som såna och låter dessutom som dem när de bökar omkring i hagens djupa diken.
Vaddå araber??? Jag är stolt ägare till hela TRE flodisar! Slå det om ni kan
Hästmänniskan
Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av.
Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
Hästmänniskan
Jag planerar att köpa häst eller ha en på foder om något år när jag fått lite mer ordning på min ekonomi. Jag har ridit i princip hela...
Hästnyheter Varför är det ens en debatt eller "kontroversiellt" i vissas ögon? Jag har så svårt att förstå. Det är ju knappast något som går utanför...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.