Skulle ni kunna köra ner ett sto MINST 100 mil för betäckning??

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare _xanth_star_
  • Startdatum Startdatum
lista

Tyvärr är ju mustang död nu :cry: Som tur var har vi en avkomma efter honom :)

Lionel har en hemsida men jag hittar den tyvärr inte just nu=/ kan pm:a någon bild om du inte redan sett honom. Han har varit på någon clinic(western) i älvsbyn.

Amirah såg också gräslig ut färgmässigt som ung. Hon var väldigt fint brun som föl, sedan gick hon igenom alla nyanser av gul/smutsgul (med svart/gulsvart/gulbrun man), innan hon till slut blev brunprickig. Jag satt och kollade på kort på henne och kände inte igen henne som tvååring, kunde inte begripa vad det var för ful häst de hade hemma :).

Jo, jag vet att Lionel och Buskaszi finns... Lionel blir det nog nån gång (vill bara inte ha en skimmel :crazy:) men Buskaszi är lite närbesläktad tycker jag...

Han är ju efter Partner och Partner är morfarsfar till min häst...

Mvh Johanna

Haha, vad tur att jag har ett fuxsto då... Skulle gärna vilja ha en häst med hans färg... Och 4 helstrumpor skulle inte sitta fel :)

Finns det någon bild på den hästen??

Mvh Johanna

Jag tror både Buskaszi och Lionel varit i Ä-byn men aldrig när jag har varit där, typiskt :mad:

Ja, det är synd att Mustang är död, fast han var fel färg han med :)

Mvh Johanna

Ja, nu var jag väl förvirrad igen, menade den som var efter Samsheik och såg ut som en fjording... :rofl:

Mvh Johanna

Aha, CKs. Nej, men hon ser inte ut som en fjording, jag var trött och är halvblind. Hon är jättefin!

:rofl: fjording? Kom och titta på mina flodhästar här, de har den färgen, är feta som såna och låter dessutom som dem när de bökar omkring i hagens djupa diken.

Vaddå araber??? :rofl: Jag är stolt ägare till hela TRE flodisar! Slå det om ni kan ;)

madelene wiksten ahr ju en arabhingst till betäckning som hon köpt för några måander sen här i boden.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 872
Senast: mars
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 931
Hästmänniskan Jag planerar att köpa häst eller ha en på foder om något år när jag fått lite mer ordning på min ekonomi. Jag har ridit i princip hela...
Svar
4
· Visningar
1 725
Senast: MiniLi
·
Avel Hej! Skulle jag kunna få lite råd angående val av hingst? Är heeeelt ny på detta med avel och det är ju bokstavligen en djungel...
Svar
12
· Visningar
2 369

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka