T

twinstar

Måste bara få skryta lite:)

Ikväll klarade jag silvermärket i westernridning (WRAS) med poängen 8/10, 8/10, 7/10, 7/10 och 7/10 :)

Det krävs minst 3:a för att bli godkänd så jag är supersupernöjd!:bow:

Firar nu med cocacola och hästen fick en stooor påse morötter:)

Sv: Skryt!!

Tack tack!

Det var ju inga svåra grejjer egentligen. Skritt, trav, galopp på fyrkanstspåret i båda varven, öppna/stänga och rida igenom grind, trava över fyra bommar, framdelsvändning åt båda hållen, sidepass åt båda hållen över bom.

Jag är bara så nöjd över poängen och att hästen inte klonkade i en enda bom någon gång - vilket vi har tränat skitmycket på - och varenda gång på träning så har han slagit i :)

Grattis, bra jobbat :) :banana:
Tänk om vi andra i klubben också kanske skulle ta och sätta fart och ta märken :o

Wras.nu

Under westernridning finns länk och info om westerridmärket.

Du måste vara medlem i en klubb och ta dit en godkänd märkeskontrollant. Allt står på sidan!
Där finns även protokoll att ladda ner, anvisningar och en lista över godkända märkeskontrollanter.
Bara ringa någon i närheten och komma överens :)

Märkena kostar sen en slant att få ut!

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 136
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 638
Senast: Hedinn
·
Tjatter Entropin säger att universum strävar mot oordning. Det gör också vissa LLs och lekarna blir allt mer kaos. Onda och goda fortsätter...
41 42 43
Svar
843
· Visningar
31 002
Senast: Artline
·
Tjatter Ni är alla varmt välkomna till Bukes stora nyårsfest! Detta år är det en färgsprakande maskeradbal som anordnas av Idahoe och...
52 53 54
Svar
1 060
· Visningar
40 076
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Hålvägg