Skrapa trisslott!

Grejen är att om man försöker skriva nåt och skicka iväg det lite fort, då har de satt nån jäkla spärr som säger:

Du måste vänta 22 sekunder eller 15 eller 5 sekunder tills du får skriva ett nytt svar bla bla nånting

Sista fyra nu! 1000 kr, och 60 kr. Håller på att ramla I hallen. Sonen fångade just upp mig! Sååå trött!

2 % och bara extrachansen kvar.
... Gånger 10. Alltså ingenting gånger 10 är lika med ingenting. Ingen vinst alls,

Liknande trådar

Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på... 2
Svar
34
· Visningar
2 114
Senast: starcraft
·
Relationer Idag för 25 år sedan träffade jag hästen som fick mig att förändra mitt liv. Redan från första stund så förstod jag mig på henne och vi... 2
Svar
20
· Visningar
1 790
Senast: Görel
·
Hemmet Hej! Vi har köpt hus och kommer att låna 1 445 000 kr av banken. Just nu så har vi kollat med Nordea, handelsbanken och SBAB. Första... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
3 564
Senast: Inte_Ung
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer... 2
Svar
22
· Visningar
983
Senast: Angel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Svensk Politik 4
  • Vad gör vi? Del CCXII
  • Träning och hälsa del 12

Hund, Katt, Andra Djur