Skrapa trisslott!

Katten kom som skjuten ur en kanpn, som hon hade eld i brasan! Utan att jag behövde ropa! Det var det ingen som gissat. Lådvinet slurpar jag på nu. Med sugrör. Äre festis så är det!

Rapport från toan: Katten lämnar i vanlig känd stil matskålen för att komma och titta på när jag sitter på dass! Himla pervo-katt! :eek:

Tar en näve müsli så länge. Gott! Med nougatsmak! AXA God Nut Müsli. 20% frön å nötter. Å inga jävla russin!

Liknande trådar

Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på... 2
Svar
34
· Visningar
2 114
Senast: starcraft
·
Relationer Idag för 25 år sedan träffade jag hästen som fick mig att förändra mitt liv. Redan från första stund så förstod jag mig på henne och vi... 2
Svar
20
· Visningar
1 790
Senast: Görel
·
Hemmet Hej! Vi har köpt hus och kommer att låna 1 445 000 kr av banken. Just nu så har vi kollat med Nordea, handelsbanken och SBAB. Första... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
3 564
Senast: Inte_Ung
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer... 2
Svar
22
· Visningar
983
Senast: Angel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Kattbilder #10
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈