Skoning ca priser? hjälp tack

Sv: Skoning ca priser? hjälp tack

:love: "min" hovslagare tar 850:- för att sko runtom,tappsko gratis kommer oftast samma dag.
Gillar denna hovslagare något fruktansvärt mycket då jag hade en outbildad hovslagare till hästen innan som ställde till det rejält för hovarna..

Han hade mycket att göra nu i mellandagarna när jag ringde om hästens tappsko och han inte komma förrens några dagar efter då hästen skulle skos om, han bad om ursäkt och envisades om att slå på snösulor på alla fyra!:love:

Liknande trådar

Samhälle Jag gillar ju inte att prata i telefon så mailar till kundtjänst om nåt är fel etc. Det kan ju bli några mail fram och tillbaks då innan...
2 3
Svar
55
· Visningar
1 728
Senast: Dimmoln
·
Tjatter Alltså var och varannan gång jag handlar, oftast på ica, så är det fel på kvittot. Som idag i lilla lokala ica butiken skulle osten...
2 3
Svar
57
· Visningar
2 143
Senast: MML
·
Fordon Scenariot är som följer: Vi är på väg att köpa en campervan, en VW Transporter som förvandlats till en liten husbil, och har hittat två...
Svar
6
· Visningar
326
Senast: Fetaost
·
Avel Hej!! Jag behöver er hjälp. Det är mitt första år i avel och jag känner att jag har noll koll men många här verkar ha stenkoll. Jag...
Svar
1
· Visningar
596
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama