Sköldpaddor

N

nutte

Jag är sugen på att köpa en landsköldpadda, men har inte lust att ordna med att dom ska gå i dvala o massa knöl.....Jag vet att det går att hindra dom att gå i dvala men tar dom inte skada av det då, när deras natur är att sova ett par månader? Det finns ett par arter som inte dvalas men dom verkar svåra att få tag i. Någon som är kunnig när det gäller det här med dvalningen? :confused:

Sv: Sköldpaddor

Jag hade en förrut, han gick lös på golvet:love: och bet min pappa i hälsenorna:D haha
Men han rymde:(

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 916
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 974
Senast: Anonymisten
·
Kropp & Själ Hej! Jag skriver väl mest för att dels kanske få råd och sedan höra att det finns fler än jag.. Som rubriken lyder så har jag svårt att...
2
Svar
22
· Visningar
3 115
Senast: Snowball
·
Hästvård Har en så frustrerande situation hemma.. Jag bor på landet. Har byggt ett eget litet stall med 2 boxar. Har en stor hage med stor...
2
Svar
29
· Visningar
4 906
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar