SKK:s uppfödarlistor

Gnist

Trådstartare
Finns dessa på nätet? Har sökt som en vettvilling, men hittar ingenting :mad:
Vill ju kolla upp en sak ju :D

Sv: SKK:s uppfödarlistor

Svarar själv: Det finns inga uppfödarlistor från SKK ute på nätet.

Rackarns elände, men med lite klurighet så är nu mitt problem på väg att lösas i alla fall :D

Man kan maila SKK om vilken ras det gäller så skickar dom en uppfödarlista till dej!

Gnist skrev:
Finns dessa på nätet? Har sökt som en vettvilling, men hittar ingenting :mad:
Vill ju kolla upp en sak ju :D

Är det bara i Sverige du vill ha eller alla länder? Jag har FCI kennel namn sidan med alla reggade kennlar om du vill ha den :)

Gnist skrev:
Står det vilka raser de föder upp också?
Nej tyvärr...bara kennelnamn. Är det något speciellt du letar efter...? Alltså nån ras eller så utomlands??

Jag hittar Svenska, Norska och Finska hunddatabaser om det kan va nåt?

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
2 427
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
11 522
Senast: Sezziyanen
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 692
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
24
· Visningar
1 368
Senast: Vovve
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar