Skänka hundmat...

SandraM

Trådstartare
Jag undrar om det finns någon organisation eller liknande i Halland som är i behov av lite hund mat?? Jag har googlat men kommer inte fram till något vettigt. Jag har en stor säck med mat här hemma som inte kommer användas och det känns dumt att slänga...

Senast ändrad:
Sv: Skänka hundmat...

Vet inte hur det är i just Halland, men syrran blev kontaktad av nån som genom polisen (tror jag) tar hand om hundar som är beslagtagna (heter det så?).
Kanske man kan få tag i nån omplaceringsmänniska genom er lokala polis?

Sv: Skänka hundmat...

Det finns en grupp på FB (förening) som gärna tar emot hundmat till hemlösas hundar. Kommer inte ihåg just vad de kallas. Har för mig att det var ett tjejnamn. Försöker återkomma om det. Googla gärna. De vill ha in hundsängar och täcken till stora hundar också.

Det gick snabbare än jag trodde: http://www.scalashundhjalp.se/

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
757
Senast: MML
·
Övr. Hund Har en Mim Allsafe hemma i L men den är lite för stor för mina hundar. Tänkte att en M blir perfekt då men döm av min förvåning när den...
Svar
0
· Visningar
267
Senast: Viva
·
Övr. Hund Vi passar ibland en äldre hund (11 år troligen korsning bichon havanais och terrier av något slag) som alltid haft svårt att vara ensam...
Svar
2
· Visningar
388
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 907
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka