M
mooi
Blir det nåt Falsterbo för er? jag köpte precis biljett till torsdag, åker troligtvis ner onsdag em och sover över.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Söndag och onsdag!Blir det nåt Falsterbo för er? jag köpte precis biljett till torsdag, åker troligtvis ner onsdag em och sover över.
Har haft underbar dag i dag! Såg en del av finalen i amatörtouren och hann kolla varenda minuter, handlade lite!
Samma här men just nu verkar det kvitta, 3 swb på synnerligen måttliga % bland de 12 bästa. Blir väl ingen till UVM. Nån där som ser det live, är det så illa som det verkar??Jag missar i år Brukar alltid åka bara för att se unghästklasserna, men inte i år. Sörjer att -ingen- livesänder dem heller
Samma här men just nu verkar det kvitta, 3 swb på synnerligen måttliga % bland de 12 bästa. Blir väl ingen till UVM. Nån där som ser det live, är det så illa som det verkar??
Hoppas de höjer lite i finalen. Det brukar vara så att de som tas ut till UVM ska ha rimlig chans att ta sig till final där men där är ju annan bedömning. Både lättare och svårare.....4 SWB över 70%. En är dock inte aktuell för UVM. Med den bedömningen som är där är inte 70% dåligt. Det blir nog några som får åka men blir nog svårt att ta sig vidare till final.
Är biljetterna slut eller är ticketmaster knäppt?
Jag såg alla 5-åringar idag! Ska se 4-årsfinalen på fredag + hoppning och sedan hoppning på söndag också.
Har du hört något om filmförbudet i dressyren därnere? Såg på equipe att det bara är hoppritter som får filmas
Upplever att både tränare och ryttare har mycket mer koll på filmande på framridningen nu. Var en mamma som ville filma sin dotter men tränaren sa nej, ville att hon skulle vänta tills hästen var bättre i formen.( fick ut nosen mer i detta fallet)Har du hört något om filmförbudet i dressyren därnere? Såg på equipe att det bara är hoppritter som får filmas
Upplever att både tränare och ryttare har mycket mer koll på filmande på framridningen nu. Var en mamma som ville filma sin dotter men tränaren sa nej, ville att hon skulle vänta tills hästen var bättre i formen.( fick ut nosen mer i detta fallet)
Var det alltså filmförbud på dressyren? På framridningen hade jag kunnat förstå men att förbjuda filmning av ekipage inne på banan känns väldigt tråkigt. Synd att det ska behöva vara så.