Skall någon på kaninutställning snart?

R

rattalskare

Som åker från Gävle/ Uppsala? Till Norrköping? Eller känner ni någon som skall det? Behöver hjälp att leverera två niner så vore tacksam för svar!

Sv: Skall någon på kaninutställning snart?

Jag ska på råttutställning i Uppsala den 19:e november och kan ta med de (kan åka och hämta de inom Dalarna någon dag innan också). Lite långt tills dess visserligen men erbjudandet finns iaf om du nu inte hittar någon tidigare än så :)

Till Uppsala kommer jag själv.. Men kommer du till Norrköping så får du mer än gärna hämta dem!

Ah ok, då missuppfattade jag visst...

Hmm, åker man via norrköping mellan Borlänge-Uppsala så lär jag nog kunna hjälpa till då ja, men det beror som sagt på om vi åker den vägen. Annars tror jag det finns råttfolk i norrköping som kanske åker till uppsala på utställning, du kan ju kolla på SRS forum om det finns nån där som kan hjälpa :)

Nope du måste förbi Märsta och Sthlm först :smirk: Har nämligen hittat ett perfekt hem där för ninerna :d

Ska kolla där!

Aha. Ja där ser man, ingen koll alls på kartan :o

Hoppas du hittar nån transporthjälp iaf :)

Gör jag med. Så slipper jag avliva dem i alla fall!

Fast jag håller nog mammas tummar istället. Jag vill inte få blodbrist ju :angel: :devil: :D

Glöm inte slå knut på rådisarnas svansar :devil: :D

Jag och Poxz är oftast pigga på att åka runt och tafsa på andra bukemänniskors små kelgrisar! :D

Rätta takter det!

Hoppas jag hinner regga bebbarna. Isf ska de också med hehe :D

MagicMadonna skrev:
Jag och Poxz är oftast pigga på att åka runt och tafsa på andra bukemänniskors små kelgrisar! :D

Oh ja! Och jag älskar råttor!! :love:

Klart bebbarna ska med! :love: Fast du kanske vill ha med dem hem igen? :angel:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 548
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 958
Senast: Anonymisten
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 044
Senast: Lavinia
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 594
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar