Skaffa fler barn innan det är försent??!!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Angelina

Trådstartare
Jag är 30+ och har halvstora barn. Har sedan länge bestämt att några fler barn blir det inte, både jag och sambon är överens att två blir lagomt (måste ju ha tid för både barn och djur).

Nu har det börja dyka upp tankar om att det snart är försent att skaffa barn, ska jag ha fler är det nu eller aldrig (nja, jag har säkert minst 5 år till på mig men...). Fast jag inte vill ha fler barn kommer dessa tankar och jag undrar varför??

Nån fler som kännt såhär???

Sv: Skaffa fler barn innan det är försent??!!

Du går från en period av livet till en annan och det är klart att det väcker tankar. Du lägger barntiden bakom dig och går mot medelåldern.
Minns när jag väntade nr 3 att jag ofta tänkte att det här är sista gången jag upplever detta och det var nästan lite sorgesamt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 966
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 605
Senast: Enya
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 292
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 990

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka