Ska någon ställa i Västerås nästa helg (Wästmanlands Internationella)?

Kalaspinglan

Trådstartare
Vi har anmält oss, och fått papper med PM och grejjer. Men jag förstår inte...?!

Vi har anmält oss som vanligt, och blivit kallade till söndagen (grupp 6). I PM:et står:

Rocklunda, Västerås
22/23-7 Nationell
Lördag grupper:
Söndag grupper: 2, 4, 6, 8 och 10.

Lövudden, Västerås
22/23-7 Internationell
Lördag: 2, 4, 6, 8 och 10.
Söndag:

Vad menar de egentligen? ÄR det två utställningar?
I PMet finns även ringkarta, där alla verkar vara ute på Lövudden...? Men vad hände då med Rocklunda?
Det finns heller inga kontaktuppgifter för ytterligare information.. Konstigt...

:confused: :confused: :confused:

Sv: Ska någon ställa i Västerås nästa helg (Wästmanlands Internationella)?

Har du anmält dig till båda?

Det är ju en internationell och en nationell och det verkar som om de hålls på olika platser.

Nu läste jag på lite mer. Det ÄR två utställningar, men det verkar som om du fått fel vägbeskrivning.

Senast ändrad:

Kalaspinglan skrev:
Vi har anmält oss, och fått papper med PM och grejjer. Men jag förstår inte...?!

Vi har anmält oss som vanligt, och blivit kallade till söndagen (grupp 6). I PM:et står:

Rocklunda, Västerås
22/23-7 Nationell
Lördag grupper:
Söndag grupper: 2, 4, 6, 8 och 10.

Lövudden, Västerås
22/23-7 Internationell
Lördag: 2, 4, 6, 8 och 10.
Söndag:

Vad menar de egentligen? ÄR det två utställningar?
I PMet finns även ringkarta, där alla verkar vara ute på Lövudden...? Men vad hände då med Rocklunda?
Det finns heller inga kontaktuppgifter för ytterligare information.. Konstigt...

:confused: :confused: :confused:

Det är två utställningar samma helg. En nationell på Rocklunda och en internationell på Lövudden. jag har anmält min vovvis till Lövudden..på söndagen ska han ställas ut. Behöver du vägbeskrivning till någon an platserna så är det bara att säga till :) Bor här så. :banana:

Senast ändrad av en moderator:

Det är konstigt, för jag har anmält mig via SKK´s internetanmälan, och då uppfattade jag aldrig att det var två olika utställningar (spela roll - vi ska ändå inte ställa internationellt!!!). Ringfördelningen jag fått är till den internationella, men ska ställa (enligt nummerlappen) på nationella. *suck*
Nu har jag i alla fall mailat WKK och hoppas på svar.

Lövudden var jag på idag, så dit hittar jag. Rocklunda ligger väl på andra sidan stan? Mot Stockholm till? Där de spelar bandy? :-)

Kalaspinglan skrev:
Det är konstigt, för jag har anmält mig via SKK´s internetanmälan, och då uppfattade jag aldrig att det var två olika utställningar (spela roll - vi ska ändå inte ställa internationellt!!!). Ringfördelningen jag fått är till den internationella, men ska ställa (enligt nummerlappen) på nationella. *suck*
Nu har jag i alla fall mailat WKK och hoppas på svar.

Lövudden var jag på idag, så dit hittar jag. Rocklunda ligger väl på andra sidan stan? Mot Stockholm till? Där de spelar bandy? :-)

Ja exakt..Det finns en hockeyrink där ju..den gröna och sen spelas det bandy och så där också :) Är det Rocklunda eller Västeråshallen som utställningen är på?

Vet ej, det står bara Rocklunda... :-(

Kalaspinglan skrev:
Vet ej, det står bara Rocklunda... :-(

Ah oki..Då är det nog inne i Rocklunda Hallen. Det står säkert skyltat när du kommer :)

Men *mtter* vi skulle ju åka till lövudden :P

Jag ska till Lövudden hihi..Måste ju tävla internationellt nån gång också hehe. Hoppas det går bra

Attans.. men då får du faktiskt ta och pallra dig in och hälsa på oss.. Du kan ju inte vara där, men inte här, liksom... *S*
Nej, vi måste träffas om du ändå är i Västerås samtidigt som mig! :-)

Hej! :)
Förstår att det kan vara förvirrande, men det är planerat för en dubbel 2006! Nu år 2005 är det bara en utställning och den är på Lövudden. Så har jag tolkat allt i alla fall. Jag ska också dit på söndagen den 24/7.
Mvh. Camilla

Öööö.. nu blev jag ännu mer förvirrad...??!
Jag har mailat arrangören och hoppas få svar. Meddelar er om jag får någon klarhet i saken.

cano skrev:
Hej! :)
Förstår att det kan vara förvirrande, men det är planerat för en dubbel 2006! Nu år 2005 är det bara en utställning och den är på Lövudden. Så har jag tolkat allt i alla fall. Jag ska också dit på söndagen den 24/7.
Mvh. Camilla

Nej det är ju dubbelt i år ;) eller??? haha

Hej igen!
Förtydligar mig lite, i det PM som jag har fått så var det bla. ett vitt häfte/papper med där det var lite allmän information. Där står det bla. att det ska vara en dubbel nästa år vid Rocklunda & Lövudden. Jag kan inte hitta information någon annan stans att det ska vara dubbel 2005, jag har även kollat SKK´s hemsida och där står det bara om en tvådagars på Lövudden, kolla länken nedan. Vart hittar ni information om att det är dubbelt i år?
http://www.skk.se/kalender/utstall05.htm
Mvh. Camilla

Jag tror du läst fel i din, kolla en gång till. I det lilla vita häftet så står det på framsidan om utställningen som är nu den 23-24 juli. Och öppnar du häftet så står det om den som är den 22-23 juli 2006

Grana: du har helt rätt. Men tänk var förvirrande, att i ett PM blåsa upp för 2006 så stort. Tur att det finns någon som har koll på läget, eftersom jag helt uppenbarligen inte har det (eller kan läsa - jag har faktiskt dyslexi!! *S*)...!

Ibland kan jag tänka till :-))) Och ibland går det inte alls :-)

Jag ska ställa på söndagen....I år alltså :-))))

Jag tror att jag ska dit och titta, en kompis ska ställa ut sin staff. :)

Någon som har koll på vilken dag terriergruppen är?

Oj, vad förvirrat med Rocklunda och Lövudden. Jag vet inte vilken jag ska till. :D

Ska ställa på lördag.. Engelsk Setter..

Liknande trådar

Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
22 097
Senast: Rie
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 471
Kultur Jag är såååå taggad!!! :banana::banana::banana: På lördag är det äntligen dags, årets höjdpunkt då det inte är ngt fotbolls-vm på tv ;)...
28 29 30
Svar
584
· Visningar
29 998
Senast: Hedinn
·
Äldre I morgon lördag smäller det!! Vi får äntligen se vem som vinner ESC i år, och hur det går för våran egen Benjamin Ingrosso...
30 31 32
Svar
638
· Visningar
30 929
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar