Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast alltså - jag blir inte särskilt feberpåverkad?
Hade jag tagit tempen på morgonen och den visat 39 grader så skulle jag så klart inte gå till jobbet. Men jag går ju inte direkt hem för att jag känner mig lite dimmig i huvudet och i övrigt kan göra ett bra jobb?!
Tempar du dig varje morgon innan du går till jobbet?
Du nej, men andra kan fara riktigt illa av det.
Jag blir jättesjuk av minsta lilla feber som de flesta säkert skulle rycka på axlarna åt.
Jag kan inte resa mig upp om jag har över 38.5 jag svimmar.
På jobbet i framtiden kommer jag stanna hemma om någon går till jobbet och har personer i sin familj som är magsjuka.
Precis så är det för mig också. jag är sjuk ofta. Jag har en kronisk sjukdom som gör mig mer mottaglig för förkylningar och magsjuka. Jag jobbar när jag inte är helt däckad annars skulle jag vara hemma två veckor i månaden. Jag bryr mig inte ett skvatt om pengar jag förlorar för jag har så lite pengar ändå så det gör knappast till eller från i min ekonomi.Jag är hemma när jag är så påverkad att jag inte kan utföra ett vettigt jobb. Jag är väldigt känslig och drar på mig det mesta, så jag är tacksam för kollegor som resonerar som jag, det värsta jag vet är de som kommer förkylda till jobbet istället för att stanna hemma för de smittar garanterat ner mig.
Har suttit i kontorslandskap och det var hemskt, jag var sjuk nästan varje månad.
Mitt problem är förkylningar och influensa, magsjuk är jag aldrig. Däremot har jag aldrig behövt vara hemma för värk fast jag har kronisk sådan.
Varför skulle semestern vara obetald?Stanna hemma med obetald semester då eller?
Eller betald.Varför skulle semestern vara obetald?
Du nej, men andra kan fara riktigt illa av det.
Jag blir jättesjuk av minsta lilla feber som de flesta säkert skulle rycka på axlarna åt.
Jag kan inte resa mig upp om jag har över 38.5 jag svimmar.
Eftersom jag kan dö om jag får magsjuka så räknas det nog som sjukskrivning ändå.Stanna hemma med obetald semester då eller?