Jag bor ju i Töreboda så jag borde ha hittat det, vilket jag gjorde när jag gjorde om jag o google är inte vännerMen det heter ju Närhälsan online. Få det som högsta träffar jag googlar. Men verkar ju bara finnas i Vgr då.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag bor ju i Töreboda så jag borde ha hittat det, vilket jag gjorde när jag gjorde om jag o google är inte vännerMen det heter ju Närhälsan online. Få det som högsta träffar jag googlar. Men verkar ju bara finnas i Vgr då.
Det står ingenstans att du inte kan söka för psykiska besvär. Det är som ett vanligt vcbesök står det klart och tydligt.Aha... Ok, med andra ord, inte heller som Capio då när jag nu förstår lite mer. Mer som vanliga nätläkare fast hos regionen? För att motverka bekymret med nätläkare?
Men detta är något man behöver åka någonstans för, inget man lättvindigt blir sjukskriven för som feberförkylning eller magsjuka. Det kräver ett besök, en fysisk vc.
Hittade du nu då?Jag bor ju i Töreboda så jag borde ha hittat det, vilket jag gjorde när jag gjorde om jag o google är inte vänner
Kom inte på någon bättre rubrik
Grejen är den att jag är sjukskriven eftersom jag visar utmattningssymptom. Jag har sjukskrivit mig själv 14 dagar, sista dagen på min sjukskrivning är 4/4. Jag har dock inte fått tid till läkare förrän 13/4. Jag förutsätter att jag kommer sjukskrivas ytterligare, men kan läkaren sjukskriva mig bakåt, dvs from 5/4 trots att läkarbesöket är 13/4?
Gå till läkaren och berätta hur du mår, och varför. Sedan om Fk inte godkänner intyget spelar ju ingen roll för dig, bra med en stress mindre. Men läkarbesöket är för din egen skull. Var rädd om digTack. Jag har kommit fram till att jag inte orkar gå till läkaren. Blir matt bara av att tänka på försäkringskassan och ”jaga” intyg. Så får ta det som ogiltig frånvaro istället.