MissFideli
Trådstartare
Nån här som har en sån? Köpte hem en som jag fick igår och hoppas att det ska bli min nya hobby
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man kan göra typ allt med den! Stansa ut bokstäver och mönster i vinyl för att sätta på väggar, dörrar, saker osv.Jag har googlat men fattar liksom inget.
Vad har man för nytta av en sån?
Jag köpte en till min fru i födelsedagspresent. Den går lite då och då här hemma.Nån här som har en sån? Köpte hem en som jag fick igår och hoppas att det ska bli min nya hobby
Nej, men nu blev jag sugen kan du inte lägga upp mer bilder på vad du gjort med den?Nån här som har en sån? Köpte hem en som jag fick igår och hoppas att det ska bli min nya hobby
Nej, men nu blev jag sugen kan du inte lägga upp mer bilder på vad du gjort med den?
Jag har inte gjort mer Idag fick jag hem vinyl i svart och vitt så jag kan skära ut ord och klistra på saker. Tog även hem vinyl för tyg som jag skulle ha till deras burskynkena tänkte jag. Efter 17 ska jag hämta ut ett paket med en tygkniv i (vanliga kniven klarar tyg, men blir fort slö då) samt startkit för att tillverka egna stämplar. Även fått hem startkit för att etsa på glas. Jag blir knäpp, den kan så mycket att det är svårt att hålla sig från att handla allt!!
Hehe! Uppdatera tråden när du gjort något!
Hehe! Uppdatera tråden när du gjort något!
Jag har etsat lite på glas skurit ut mallen på vinyl i cameon och sedan etsat efter den.
Nu har jag min häst galopperandes på vinglasen
Hehe.. Jag kan bjuda in mig själv..Bor du i norrort är du välkommen hit på test!