1000009765.jpg
vi är igång
 
Hade gärna börjat knyppla, men det känns så svårt!
Det är egentligen inte jättesvårt, lite tidskrävande och pilligt bara. Det är rätt bra att börja med skolspetsarna som finns i boken Knyppling, då får man en bra grund. Udd och stad eller trappgränd är inte så svåra och ger en bra självförtroendeboost eftersom de faktiskt blir rätt snygga och i och med att de är så smala går det rätt fort. Jag har inte kollat några filmer på YT eftersom jag började knyppla långt innan internet utan läst mig till det jag kan, och också provat mig fram en hel del.
 

Liknande trådar

  • Låst
Anläggning Nu är jag nyfiken på hur ni tänker! Själv kan jag se båda sidor här, men scenario: När jag flyttade in min häst i det stall hon står i...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
10 528
Senast: Görel
·
Hemmet Jag kommer behöva köpa ny säng inom kort och känner mig helt lost. Nuvarande säng är helt fantastiskt skön och jag har extremt svårt att...
Svar
8
· Visningar
1 065
Senast: Magnum
·
Övr. Katt När jag tog hem Mrs Norris fick jag med en liten vippleksak, de som hade haft henne sist sa att hon inte tyckte den var så rolig. Det...
Svar
11
· Visningar
1 163
Senast: escodobe
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 639
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp