Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hej! Någon som är bra på inpassning av sidepull? Har ridit med en annan typ förut och det har funkat bra i 2 år men på grund av att det gick sönder fick jag köpa ett nytt och beslutade att köpa en annan variant på hööks. Har dock upptäckt att hon får skav av detta, hon är överlag benägen att lätt få skav men funderar på om sidepullet sitter ”fel” eller om det är jag som borde göra något annorlunda i min ridning. Tacksam för förslag och hjälp
Skulle inte säga att jag rider extremt mycket med händerna utan försöker fokusera på att rida med sitsen, har ridit med sidepull länge och är nu på senare tid som det börjat skava, skavde även lite i slutet på det förra tränset jag hade.
Jag tycker det ser ut att sitta där det ska sitta. Du kan ju testa att slänga på ett nosludd eller annan vaddering och se om det blir bättre, om inte får du kanske leta efter en annan modell.
Hästnyheter Skrev jag inte heller, jag skrev att det är en bra säkerhet om det händer någonting som faktiskt behöver anmälas. Klart som sjutton inte...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.