Showkläder på internet -adress??

A

Alazan

För några månader sen var det en tjej som skapade en tråd om en sida hon hittat där de endast säljer showkläder. Det var en liten enmansfirma tror jag, om jag inte minns fel låg den nedåt i landet. Det var mycket färglatt och man kunde även göra egna beställningar och komma med idéer.

Vet någon adressen till denna sida??

Har letat och letat, sökt både här på buke och på google och altavista, kan inte hitta den! :cry:

Så om någon tror sig veta vilken det skulle kunna vara skulle jag vara oerhört tacksam!! :bow:

Sv: Showkläder på internet -adress??

TACK!! Jag är dig evigt tacksam!! :bow::bow: Den första adressen var det, som jag har letat! :)

Special selection har också snygga kläder, jag köpte min halter kavaj "The Regent" därifrån, är mkt nöjd med den :love:

Återigen - tusen tack!! :)

:o Det var så lite så. Jag vill också tävla :cry: :D
Jag tänker typ tävla nästar år eller något, redan glor jag på alla vackra kläder :rofl:
Skulle vilja ha en röd slinky m glitter o strass!

Vad kul, hoppas att du kommer ut nästa år! Och hoppas att du får tag på din röda dröm slinky! :) Själv sitter jag och önskar att man vann lite pengar så att man kunde köpa en hel hög med show kläder ;)

För några månader sen var det en tjej som skapade en tråd om en sida hon hittat där de endast säljer showkläder. Det var en liten enmansfirma tror jag, om jag inte minns fel låg den nedåt i landet. Det var mycket färglatt och man kunde även göra egna beställningar och komma med idéer.

Vet någon adressen till denna sida??

Har letat och letat, sökt både här på buke och på google och altavista, kan inte hitta den! :cry:

Så om någon tror sig veta vilken det skulle kunna vara skulle jag vara oerhört tacksam!! :bow:
Här får du några bra sidor av mig
sheplers.com
rods.com
teskeys.com:banana:

Här får du några bra sidor av mig
sheplers.com
rods.com
teskeys.com:banana:

Tackar! Alltid kul med bra sidor! :bow: Var faktiskt över till USA för två år sedan och besökte Sheplers. Gissa om det fanns mycket saker!? Har aldrig sett så många boots samtidgt i mitt liv! :D Det gick åt mycket pengar där kan jag lova... ;)

Ja det hoppas jag också. Tänkte börja träna lite till hösten!
Just nu är det bara en massa fläsk som ska bort på hästen! Lilla Fröken Fläsk :love:
Hon har gått ner lite nu och fler kilon ska det bli innan vi vågar visa oss :rofl:

Haha, jo, nu så här i gräs ätar tider så är alla mina pållar mindre graciösa :o Men lite ledigt får dem, sen blir det nya tag igen! Hade ju oturen att transporten gick sönder, i helt fel säsong! Så vi kommer inte så långt ändå för tillfället...:crazy:
Lycka till med träningen, det går nog bra! :)

*KL*

Slås av en fundering bara när jag kollar runt på dessa svenska sidor med showkläder....

Är alla showryttare size 34-36??? :smirk:

Det undrar jag också! Jag har iofs 38-40 och det är ändå bara vissa plagg som finns i den storleken!

Man ska tydligen vara späd som en vidja...:smirk:... Ja, det blir, för min del, att fortsätta ha rejäla jeans, skjorta och möjligen en väst då...är något större än stl 40-42...:o

*KL*

Slås av en fundering bara när jag kollar runt på dessa svenska sidor med showkläder....

de som dragit ner på maten så mkt är de som har råd :rofl::rofl:

(inget illa mot de smala, skulle inte ha ngt emot att vara så "liten" själv)

*KL*

Precis!! Bra fråga som jag har ställt mig många gånger. Själv har jag size 34, men det passar ju långt ifrån alla människor. Det är faktiskt himla dåligt! Däremot har jag svårt att hitta byxor som passar. Antingen blir de för korta i benen eller så hänger det så att det blir hängsel-varning om de ska sitta uppe...

Liknande trådar

Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
35 119
Senast: cirkus
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 406
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Hej allihop, Jag hittade detta forum när jag googlade om håranalys. Jag är inte så insatt i hästar, jag är dock djuraktivist så jag...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
21 296
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Postar här på buke för att se om det finns någon med sjukdomen eller som känner till den. Jag söker men ljus och lykta för att få hjälp...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
28 976
Senast: lewellyn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård