Det var då den jag tänkte på!
Är det denna du tänker på?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var då den jag tänkte på!
Japp
Haha. Kan ha skrivit den där texten med lite cider i kroppen så syftningsfel kan ha inträffat@Wingates Va har hundjackor ryggficka ,när du kom till fler stora fickor förstod jag att det inte var en hundjacka utan en till dig
Du kan prova min från Engelssons, har den ofodrade men de har en vintervariant också. Tror dock inte att man kan beställa tryck. Men den är billig!jag tänkte beställa en bra ny vår/höst hundjacka nästa löning så ni får gärna bombardera mig med tips. Plus är om man kan beställa tryck på den på samma ställe som man köper.
Den ska vara vattenTÄT och vindtät, ha ryggficka och andra stora fickor gärna. Jag vill gärna att den är fodrad, men behöver inte vara supertjockt - jag bor ju i Skåne så
Den får gärna vara snygg med.
Har redan vintervarianten men skulle vilja ha något mellan den och ofodrat :P Men tack ^^Du kan prova min från Engelssons, har den ofodrade men de har en vintervariant också. Tror dock inte att man kan beställa tryck. Men den är billig!
Arraks? Jag har inte jämfört med Engelsons vintervariant (har den också) men har fått för mig att den är tunnare, men den är fodrad. Vi har ännu ingen riktig vinter, typ - blandat med + grader och jag tycker den funkar bra! Den har ryggficka m dragkedjor och många fickor på framsidan! Vet dock inte om den är vattentät, har inte varit ute i typ ösregn med den.Har redan vintervarianten men skulle vilja ha något mellan den och ofodrat :P Men tack ^^
Öhm, vet inte om jag fick till meningen där. Jag menar alltså att jag fått för mig att Arrak-jackan är tunnare än Engelsons vinterjacka.Arraks? Jag har inte jämfört med Engelsons vintervariant (har den också) men har fått för mig att den är tunnare, men den är fodrad. Vi har ännu ingen riktig vinter, typ - blandat med + grader och jag tycker den funkar bra! Den har ryggficka m dragkedjor och många fickor på framsidan! Vet dock inte om den är vattentät, har inte varit ute i typ ösregn med den.
Några förslag? Är jättenöjd med min Zero DC men den har inget frontknäppe vilket jag vill ha.
alltså hjälmenJag har handlat mer inför vår utökade barmarksdragsträning vi planerar mot vårkanten . Nu kommer jag vara säkrare och snyggare när jag swishar fram efter hundarna !
Har en Rukka Form Polar sele till min valp. Dock använder jag inte frontknäppet så kan inte recensera det, men i övrigt är selen kanon!
Min har inte heller frontknäppning. Det är för att vi har den gamla modellenDen jag köpte till vår stora hund i sommras hade ingen frontknäppning nytt/gammalt?
Den jag köpte till vår stora hund i sommras hade ingen frontknäppning nytt/gammalt?