Shoppingtråden - Hund

Status
Stängd för vidare inlägg.
201726001_1.jpg

Är det denna du tänker på?
Det var då den jag tänkte på!

NU har jag bestämt mig för vad Aysu ska få för varmt och skönt ;) Äntligen.
Hon kommer få en grå tröja, men i en modell som har vanlig, rak krage.
14707_875855112456173_6375731879832194533_n.jpg

Hon ska även få det här täcket, i mörkblått. Vet inte om de räknar den här som mörkblå (ser lila ut på min skärm) eller om det är en färg som de inte längre säljer. De är inte sådär jätteduktiga på att berätta vad de olika färgerna heter eller att ha bild på alla färger som går att beställa... Det lär i alla fall bli bättre än beige, svart eller röd.
3423_real.jpg

Sedan kunde jag inte låta bli att beställa ett vitt LC-täcke också, jag har rött och blått (standardfärgerna) men vitt får användas istället för blått och det verkar som om vit ska ersätta blå på internationella prov framöver. Nu när de hade en vit i en modell jag gillar så fick det bli en sådan också. Världssämst bild dock. Kanske någon annan bakgrund än vit hade varit bra :p
11049453_881214351920249_1502778798835501637_n.jpg

Senast ändrad:
jag tänkte beställa en bra ny vår/höst hundjacka nästa löning så ni får gärna bombardera mig med tips. Plus är om man kan beställa tryck på den på samma ställe som man köper.
Den ska vara vattenTÄT och vindtät, ha ryggficka och andra stora fickor gärna. Jag vill gärna att den är fodrad, men behöver inte vara supertjockt - jag bor ju i Skåne så ;)
Den får gärna vara snygg med.

jag tänkte beställa en bra ny vår/höst hundjacka nästa löning så ni får gärna bombardera mig med tips. Plus är om man kan beställa tryck på den på samma ställe som man köper.
Den ska vara vattenTÄT och vindtät, ha ryggficka och andra stora fickor gärna. Jag vill gärna att den är fodrad, men behöver inte vara supertjockt - jag bor ju i Skåne så ;)
Den får gärna vara snygg med.
Du kan prova min från Engelssons, har den ofodrade men de har en vintervariant också. Tror dock inte att man kan beställa tryck. Men den är billig!

Har redan vintervarianten men skulle vilja ha något mellan den och ofodrat :P Men tack ^^
Arraks? Jag har inte jämfört med Engelsons vintervariant (har den också) men har fått för mig att den är tunnare, men den är fodrad. Vi har ännu ingen riktig vinter, typ - blandat med + grader och jag tycker den funkar bra! Den har ryggficka m dragkedjor och många fickor på framsidan! Vet dock inte om den är vattentät, har inte varit ute i typ ösregn med den.

Arraks? Jag har inte jämfört med Engelsons vintervariant (har den också) men har fått för mig att den är tunnare, men den är fodrad. Vi har ännu ingen riktig vinter, typ - blandat med + grader och jag tycker den funkar bra! Den har ryggficka m dragkedjor och många fickor på framsidan! Vet dock inte om den är vattentät, har inte varit ute i typ ösregn med den.
Öhm, vet inte om jag fick till meningen där. Jag menar alltså att jag fått för mig att Arrak-jackan är tunnare än Engelsons vinterjacka.

Santo har fått ett jättemysigt och tjockt vintertäcke! Dock alldeles för stort i halsen men gjorde hål och trädde igenom en tråd så nu sitter det perfekt :)
this HTML class. Value is http://[URL=http://s1005.photobucket.com/user/emiliaahman/media/Mobile%20Uploads/20151229_164430_zpsxqvpv3ik.jpg.html][/URL]

Som vanligt har jag shoppat tokmycket hundprylar, så jag kommer knappt ihåg vad jag köpt :p !
Men detta är nog det senaste :) :

Hundarnas nya favoritleksaker, ekologiska och giftfria Becotoys!
1512295.jpg

En hybridcykel för fyspass och dragträning
img_8304.jpeg

Tuggben, tugghorn och kex i mängder
1512228.jpg

Sitter just nu och funderar på vad för sele min lilla Kooiker ska få, sitter och letar efter ett sele med frontknäppe så jag förhoppningsvis kan gå med den lilla galningen även när jag har opererat armbågarna. :D
Några förslag? Är jättenöjd med min Zero DC men den har inget frontknäppe vilket jag vill ha. :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
791
Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 849
Senast: Lyan
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
700
Senast: MML
·
Hundträning Hej, Jag undrar vart man ska vara för att hitta andra hundnördar som en själv. Jag har lärt känna mkt folk via hundarna, det är ju...
Svar
11
· Visningar
489
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka