Köptes för ca en vecka sedan. FInns både med och utan frontknäppning
Får jag fråga va den kostade?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Köptes för ca en vecka sedan. FInns både med och utan frontknäppning
Får jag fråga va den kostade?
Tror den kosta ca 200 kr om jag inte minns fel!
Har flera selar men den ena sitter bra över huvudet men är för liten runt magen den andra är för stor runt huvudet men sitter bra runt magen en annan tycker jag sitter för tajt nu när han har tröja...
Åh alltid svårt att hitta bra selar! Denna är väldigt anpassningsbar då den går att ställa både runt magen och fram, passar min lilla iallafall
Fusk. Vill också ha!Jag har shoppat ett nytt objektiv! Det är väl till hundarna eftersom dem är det enda jag fotar
Köpte nya i somras men ville ha ett ljuskänsligare så har lagt lite mer pengar på det nu. Blev ett beg. Tamron 70-200mm f/2.8!
Bra! ser fram emot bilderJag har shoppat ett nytt objektiv! Det är väl till hundarna eftersom dem är det enda jag fotar
Köpte nya i somras men ville ha ett ljuskänsligare så har lagt lite mer pengar på det nu. Blev ett beg. Tamron 70-200mm f/2.8!
Äkta BIA eller fake? Hur mycket kostade den? Letar efter en ny hundbädd i köket...Shoppade en hundsäng idag!
Aysu ligger än så länge bara i min säng och valpen tror att hon fått en enorm tuggleksak...
(japp, jag har alltid fula gamla lakan i hundsängarna)
Nejnej, det skulle jag aldrig våga med valp i huset Den är från biltema! 80x100cm tror jag och kostade ca 300kr.Äkta BIA eller fake? Hur mycket kostade den? Letar efter en ny hundbädd i köket...
Oooh! *sätter mig på cykeln*Nejnej, det skulle jag aldrig våga med valp i huset Den är från biltema! 80x100cm tror jag och kostade ca 300kr.
Jag blev positivt överraskad, trodde att den bara fanns i svart men väl i affären såg jag den i mörkgrå också (vilket jag hellre har)Oooh! *sätter mig på cykeln*
hehe, ja må ha huliganhundar men mina BIA-bäddar har dom aldrig tuggat på. Dom är fortfarande som nya efter 5 årNejnej, det skulle jag aldrig våga med valp i huset Den är från biltema! 80x100cm tror jag och kostade ca 300kr.
Och den finns i lager också! Undrar hur jag ska ta hem den bara... (här)Jag blev positivt överraskad, trodde att den bara fanns i svart men väl i affären såg jag den i mörkgrå också (vilket jag hellre har)
De väger inte så mycket! Om du inte har bil så kanske du kan ta buss eller gå?Och den finns i lager också! Undrar hur jag ska ta hem den bara... (här)
4 dagar överlevde en BIA med Wahidahhehe, ja må ha huliganhundar men mina BIA-bäddar har dom aldrig tuggat på. Dom är fortfarande som nya efter 5 år
Har samma "fake-BIA" fast i 100x120 till ryssen. Är väldigt nöjd med den måste jag säga och hunden älskar den nu när han lärt sig att sova i den. Han var lite tveksam i början men nu vet han hur man använder kanterna.Nejnej, det skulle jag aldrig våga med valp i huset Den är från biltema! 80x100cm tror jag och kostade ca 300kr.
Mina skulle iofs inte ligga i dom utan fäll/filt - då det ligger alltid i4 dagar överlevde en BIA med Wahidah
Men, jag kom på för typ 1 minut sedan varför Ebrah grävde och bet i den. Hon försökte bädda, tror jag! Jag la dit ett till lakan och då blev det lugnare.