Shoppingtråden - Hund

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har flera selar men den ena sitter bra över huvudet men är för liten runt magen den andra är för stor runt huvudet men sitter bra runt magen en annan tycker jag sitter för tajt nu när han har tröja... :rage:

Åh alltid svårt att hitta bra selar! Denna är väldigt anpassningsbar då den går att ställa både runt magen och fram, passar min lilla iallafall :D

Shoppade en hundsäng idag!
Aysu ligger än så länge bara i min säng och valpen tror att hon fått en enorm tuggleksak... :cautious:
1597669_1004407012953699_803993062_n.jpg

(japp, jag har alltid fula gamla lakan i hundsängarna)

Nejnej, det skulle jag aldrig våga med valp i huset ;) Den är från biltema! 80x100cm tror jag och kostade ca 300kr.
Har samma "fake-BIA" fast i 100x120 till ryssen. Är väldigt nöjd med den måste jag säga och hunden älskar den nu när han lärt sig att sova i den. Han var lite tveksam i början men nu vet han hur man använder kanterna.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
791
Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 849
Senast: Lyan
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
700
Senast: MML
·
Hundträning Hej, Jag undrar vart man ska vara för att hitta andra hundnördar som en själv. Jag har lärt känna mkt folk via hundarna, det är ju...
Svar
11
· Visningar
489
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka