Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag klickade hem från eBay häromdan. Tycker aldrig jag hittar så billiga saker på tradera.. Men det där halsbandet var ju superfint! Får ta mig en titt på tradera nu tror jagHar börjat beställa hem lite från Tradera! Vissa saker kan man få för otroligt låga priser! Sen kvalitén på det är ju inte alltid att hurra för, men när man får halsband som man sett i affär för flera hundra för 29kr så är man rätt nöjd
Det översta rosa gick för 10kr och är ett LED halsband, alltså perfekt att ha på kvällarna! Och det är ju ROSA! Det rosa/svarta kopplet för 12kr var menat till ett annat rosa halsband men det passar även till LED halsbandet Sen är et ett svart LED koppel för 10kr, ett tyghalsband som sitter perfekt för 15kr och till sist, såg det i affär för 250kr och fick deet nu för 29kr på Tradera. Nämligen ett läderhalsband med strasstenar! Snygg brun nyans, helt nytt och skitsnyggt! Mjuk fodring också, kunde inte bli bättre!!
Och till alla som undrar, Nej man kan inte ha för många selar, halsband och koppel fast man bara har en hund!
Fina! Vart ifrån? Behöver också köpa nya.. Men har varit för snål, har ju två som fungerar att äta urJag har äntligen fått tummen ut och köpt skålar som inte kasar omkring på golvet. Slut på det förhatliga ljudet av rostfria skålar som far omkring!
Köpte en klotång från Millers också, som självklart var glapp och helt oanvändbar. Är det inte dem som alla är lyriska över?!?
Fina! Vart ifrån? Behöver också köpa nya.. Men har varit för snål, har ju två som fungerar att äta ur
Jo, Millers brukar många vara lyriska över. Jag köpte också den, efter rekommendationer. Jag är inte lyrisk
Jag är lyrisk över min Millers! Det är typ livstids garanti på dem, så det är bara att reklamera
Jag har äntligen fått tummen ut och köpt skålar som inte kasar omkring på golvet. Slut på det förhatliga ljudet av rostfria skålar som far omkring!
Hur tar du bort den där jäkla skivan som är till för att hindra att man klipper för långt?
Den har jag tryckt ner med våld, så den pekar ständigt nedåt nu
Jag klipper Laddas klor 1-2 gånger i veckan och har haft min sedan i slutet av förra sommaren. Klipper fortfarande supertunna, fina skivor
Råkade klippa i pulpan häromdagen, men hon märkte det inte ens eftersom den fortfarande är så vass.
Det första jag gjorde var ju att böja ner skivan, så misstänker att garantin inte gäller. Är definitivt för snål för att köpa en till på vinst och förlust!
Visst är min Millers vass o så men den där jäkla haspen som ''låser'' tången hoppar ju i i tid och otid Mammas sambo har någon skittång, från Dogman tror jag? Den avgudar jag
Jag böjde den och klippte av med plåtsaxHur tar du bort den där jäkla skivan som är till för att hindra att man klipper för långt?
Jo, jag tror det är ett sådant! Ska lägga på ett lager nagellack (Seche vite) på stenarna så de håller längre för jag tror annars att de ramlar av rättså lätt!@Hundbloggerskan är det inte det bruna läderhalsbandet som fanns på hööks tidigare? I så fall har lädret grym kvalité har också ett sådant, tyvärr har stenarna trillat bort.
Jo, jag tror det är ett sådant! Ska lägga på ett lager nagellack (Seche vite) på stenarna så de håller längre för jag tror annars att de ramlar av rättså lätt!
Men lädret verkar vara fantastiskt!