Shoppingtråden - Hund

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Red_Chili Jag tror hon skulle vara superfin i typ den här färgen :)
vinröd%202-300x300.jpg

Har börjat beställa hem lite från Tradera! Vissa saker kan man få för otroligt låga priser! Sen kvalitén på det är ju inte alltid att hurra för, men när man får halsband som man sett i affär för flera hundra för 29kr så är man rätt nöjd ;)
Det översta rosa gick för 10kr och är ett LED halsband, alltså perfekt att ha på kvällarna! Och det är ju ROSA! Det rosa/svarta kopplet för 12kr var menat till ett annat rosa halsband men det passar även till LED halsbandet :) Sen är et ett svart LED koppel för 10kr, ett tyghalsband som sitter perfekt för 15kr och till sist, såg det i affär för 250kr och fick deet nu för 29kr på Tradera. Nämligen ett läderhalsband med strasstenar! Snygg brun nyans, helt nytt och skitsnyggt! Mjuk fodring också, kunde inte bli bättre!!
14e6qa9.jpg
1195rgy.jpg

Och till alla som undrar, Nej man kan inte ha för många selar, halsband och koppel fast man bara har en hund! ;)

Har börjat beställa hem lite från Tradera! Vissa saker kan man få för otroligt låga priser! Sen kvalitén på det är ju inte alltid att hurra för, men när man får halsband som man sett i affär för flera hundra för 29kr så är man rätt nöjd ;)
Det översta rosa gick för 10kr och är ett LED halsband, alltså perfekt att ha på kvällarna! Och det är ju ROSA! Det rosa/svarta kopplet för 12kr var menat till ett annat rosa halsband men det passar även till LED halsbandet :) Sen är et ett svart LED koppel för 10kr, ett tyghalsband som sitter perfekt för 15kr och till sist, såg det i affär för 250kr och fick deet nu för 29kr på Tradera. Nämligen ett läderhalsband med strasstenar! Snygg brun nyans, helt nytt och skitsnyggt! Mjuk fodring också, kunde inte bli bättre!!
14e6qa9.jpg
1195rgy.jpg

Och till alla som undrar, Nej man kan inte ha för många selar, halsband och koppel fast man bara har en hund! ;)
Jag klickade hem från eBay häromdan. Tycker aldrig jag hittar så billiga saker på tradera.. Men det där halsbandet var ju superfint! Får ta mig en titt på tradera nu tror jag :D

Jag har äntligen fått tummen ut och köpt skålar som inte kasar omkring på golvet. Slut på det förhatliga ljudet av rostfria skålar som far omkring!

11193330_10152988622798666_8832157291558371955_n.jpg

Köpte en klotång från Millers också, som självklart var glapp och helt oanvändbar. Är det inte dem som alla är lyriska över?!?

Jag har äntligen fått tummen ut och köpt skålar som inte kasar omkring på golvet. Slut på det förhatliga ljudet av rostfria skålar som far omkring!

Köpte en klotång från Millers också, som självklart var glapp och helt oanvändbar. Är det inte dem som alla är lyriska över?!?
Fina! Vart ifrån? Behöver också köpa nya.. Men har varit för snål, har ju två som fungerar att äta ur ;)

Jo, Millers brukar många vara lyriska över. Jag köpte också den, efter rekommendationer. Jag är inte lyrisk :meh:

Fina! Vart ifrån? Behöver också köpa nya.. Men har varit för snål, har ju två som fungerar att äta ur ;)

Jo, Millers brukar många vara lyriska över. Jag köpte också den, efter rekommendationer. Jag är inte lyrisk :meh:

De är köpta på djurmagazinet i örebro, skulle tro att de finns typ överallt, var typ dogman eller nått. Rostfria inuti, plast på utsidan och en gummiring i botten. Toppensmidiga och ok pris (69:-/st)

Men inte kan folk vara lyriska över en klotång som inte ens klipper? Den bara vek sig ju och flisade hela klospetsen. Fullständigt värdelöst!

Vi har likadana skålar, skitbra! Det enda tråkiga är att mönstret inte finns kvar längre, men vi har haft dem i 3 år nu.

Hur tar du bort den där jäkla skivan som är till för att hindra att man klipper för långt?

Den har jag tryckt ner med våld, så den pekar ständigt nedåt nu :D
Jag klipper Laddas klor 1-2 gånger i veckan och har haft min sedan i slutet av förra sommaren. Klipper fortfarande supertunna, fina skivor :up:
Råkade klippa i pulpan häromdagen, men hon märkte det inte ens eftersom den fortfarande är så vass.

Den har jag tryckt ner med våld, så den pekar ständigt nedåt nu :D
Jag klipper Laddas klor 1-2 gånger i veckan och har haft min sedan i slutet av förra sommaren. Klipper fortfarande supertunna, fina skivor :up:
Råkade klippa i pulpan häromdagen, men hon märkte det inte ens eftersom den fortfarande är så vass.

Det första jag gjorde var ju att böja ner skivan, så misstänker att garantin inte gäller. Är definitivt för snål för att köpa en till på vinst och förlust!

Visst är min Millers vass o så men den där jäkla haspen som ''låser'' tången hoppar ju i i tid och otid :crazy: Mammas sambo har någon skittång, från Dogman tror jag? Den avgudar jag :love:

Visst är min Millers vass o så men den där jäkla haspen som ''låser'' tången hoppar ju i i tid och otid :crazy: Mammas sambo har någon skittång, från Dogman tror jag? Den avgudar jag :love:

Den kan man också böja bort, eller trycka ned :D
Jag hade en sax-tång från Dogman som var riktigt bra, men den tuggade Ladda sönder handtagen på... :cautious:

@Hundbloggerskan är det inte det bruna läderhalsbandet som fanns på hööks tidigare? I så fall har lädret grym kvalité :up: har också ett sådant, tyvärr har stenarna trillat bort.
Jo, jag tror det är ett sådant! Ska lägga på ett lager nagellack (Seche vite) på stenarna så de håller längre för jag tror annars att de ramlar av rättså lätt!
Men lädret verkar vara fantastiskt!

Jo, jag tror det är ett sådant! Ska lägga på ett lager nagellack (Seche vite) på stenarna så de håller längre för jag tror annars att de ramlar av rättså lätt!
Men lädret verkar vara fantastiskt!

Ja, det kan nog vara en bra idé :-) stenarna höll ganska bra ändå, men efter några månaders dagligt användande hade alla trillat bort. Men lädret är som sagt fantastiskt!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
799
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 849
Senast: Lyan
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
705
Senast: MML
·
Hundträning Hej, Jag undrar vart man ska vara för att hitta andra hundnördar som en själv. Jag har lärt känna mkt folk via hundarna, det är ju...
Svar
11
· Visningar
492
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Hönstråden II
  • Uppdateringstråd 30