Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Superfint! Jag gillar det rosa spännet!Lite nytt på tillbehörsfronten här
Laddas Minxhalsband kom häromdagen, lika knalligt som jag tänkt Hon hade satt på ett rosa knäppe i stället för ett svart, som jag inte visste om jag gillade först eller inte, men det får nog vara kvar ändå.
Sedan har jag köpt ett par sidoväskor till hennes Julius K9-sele, så att vi kan använda den som klövjeväska, samt ett nytt koppel från Hurtta, med knäppen i båda ändarna
Det är ju Elmia i helgen, så jag gissar att jag kommer komma hem med en del grejer då också...
Superfint! Jag gillar det rosa spännet!
Jag började ge direkt. Ofta kommer hundarna tycka det är mycket godare med färskfoder än med torrfoder, så om man försöker ge båda kommer hunden rata torrfodret och bara äta färskfodret. Min blev lite lös i magen de första två dagarna men sen gick det över när magen väl vant sig. På färskfoder brukar de ofta bajsa mycket mindre än på torrfoder så man ska inte bli orolig om hunden inte bajsar lika ofta som den brukar.Leverans av nordic
Kan man börja ge det fullt ut direkt eller ska det fasas in? Hon är van att äta torrfoder, färskfoder har hon bara fått någon gång ibland. Tack @iNHALE för leverantörstipset!
Leverans av nordic
Kan man börja ge det fullt ut direkt eller ska det fasas in? Hon är van att äta torrfoder, färskfoder har hon bara fått någon gång ibland. Tack @iNHALE för leverantörstipset!
Jag shoppade också ett antiglid när jag var där. Vilket vovve så tacksamt tuggade av någon vecka senare. Sur matte. Speciellt eftersom vi har sååå långt dit. Nåja, jag fick köpa ett rosa i affärn här hemma istället.Var på Ullared igår och tänkte dela med mig av det jag köpte!
Det blev en paket med någon sorts dental sticks, söta var de iallafall med krokodiler och sköldpaddor. Tre paket 30-pack ben med kyckling, en burk med träningsgodis. Den obligatoriska handbollen, bacon godis, tre stycken Doggy Feelgood (3st för 30kr), ett paket med Vom, ett paket träningsgodis från Walky Bites. Och sedan två koppel, ett med anti-glid och det andra et 6mm brett läderkoppel. Hade planerat att köpa ett till läderkoppel fast 12mm brett (eller 10mm), då jag köpte ett sådant förra sommaren och är jättenöjd. Men de fanns inte. Så det fick bara bli ett. Det fanns inte heller några bruna läderkoppel/halsband så det blev inget sådant heller.
Blev även (som inte är på bild) ett gult Hurtta reflex/regntäcke för 99kr! Har tänkt köpa sådant i snart två år men tyckt de var för dyra då de kostat över 500kr (om jag inte har helt fel?) och jag har haft ofodrade regntäcken så har tyckt det var onödiga pengar. Men för 99kr i byrackans storlek så slog jag till och det passade jättebra!
För ni alla vet väl att jag behöver mer hundsaker hahahaha
Jag har äntligen fått tummen ut och köpt skålar som inte kasar omkring på golvet. Slut på det förhatliga ljudet av rostfria skålar som far omkring!
Köpte en klotång från Millers också, som självklart var glapp och helt oanvändbar. Är det inte dem som alla är lyriska över?!?
Det är Globus som gör dem, iaf de vi har, kolla deras webshopGah jag letar som en galning för att hitta en webbshop med dessa skålar, men hittar ingen. Hjääälp
Gah jag letar som en galning för att hitta en webbshop med dessa skålar, men hittar ingen. Hjääälp