Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Köpte hem det här idag!
Brukar aldrig köpa färskfoder och är inte överförtjust i VoH, meeen jag hittade en kupong i tidningen som gav 100kr rabatt vid köp av foder för 500kr i närmaste affären. I den affären hade jag även en gratis 500g-korv VoH att hämta och jag fick idag presentkort på 4st Mush Vaisto.
Så jag köpte 15kg VoH sprint, 4st Mush Vaisto Puppy, 1kg Mush vom samt 500g VoH taste lamm. Fick även någon liten förpackning "dentastix" som får bli någon typ av godis. Totalt betalade jag 417kr. Utan rabatt skulle allt ha kostat 740kr. Så ja, jag är nöjd
Enda problemet nu är att 5kg-korvarna med VoH inte får plats i frysen... De tinar just nu i en låda i badkaret, så får jag dela upp det allt eftersom det tinar. En del av det ska blandas med renkött redan imorgon tror jag.
Vi delar våra 5kg korvar med en yxa.
Jag har ingen yxa Ska ge mig på korvarna nu ikväll med stor kniv och en träklubba/hammare som jag hittade idag. Hoppas att det fungerar
Kan kanske fungera. Det är bara att hacka iväg.
Sådär kommer det se ut i våran frys snart ocksåLyckades dela enbart med hjälp av största kniven. Den är bra!
Såhär blev det i fryslådan. 14kg hundmat bara sådär. Trodde det skulle ta mer plats men min frys sväljer förvånansvärt mycket.
Aysu hjälpte mig att göra rent förpackningarna sedan också. Väldigt snällt av henne att erbjuda den hjälpen
hahahaha, 9 kilo ska det stå - inte 9 kr9 kr Mush-vaisto bollar inköpta. Försöker locka med allt nu för att få fröken "troligtvis-dräktig" att vilja äta lite
Fast å andra sidan blev dom billigare än VoH med rabatten och dom stora påsarna
Letar även efter ett par trevliga selar, gärna en i rött och en i blått, men lyckas inte hitta något trevligt. Någon som har tips?
Finns ju en trevlig på hööks som är väldigt inställningsbar (även framme vid bogen/skulderbladen) så kan ju tänka mig att man kanske kan ha den lite längre än en som är "fast" i en storlek Bra när dem växerHar beställt lite foder, schampo/balsam, borstar, blodpulver och träningsgodis.
Har inte behövt borstar innan till Rollo, men Tonto lär behöva det.
Letar även efter ett par trevliga selar, gärna en i rött och en i blått, men lyckas inte hitta något trevligt. Någon som har tips?