Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Shoppade två rostfria skålar idag, 15kr/st på myrorna Hade hoppats på att göra fynd i en djuraffär som skulle lägga ner också, men de hade stängt nu.
Köpte också en skål idag.
Blir så sjukt shoppingsugen nu när valpen kommer på måndag, men det är typ inget jag behöver köpa.
Jag har hittat en bra sele som jag ska köpa, men det blir inte idag Är inte mycket för att shoppa egentligen, men gillar att fynda bra, begagnade saker.
Jag har hittat en bra sele som jag ska köpa, men det blir inte idag Är inte mycket för att shoppa egentligen, men gillar att fynda bra, begagnade saker.
Yep! Är bara med i en sådan grupp (vad jag vet). "Begagnade hundsaker köp och sälj" heter den. En jäkligt stor grupp, så jag har inte riktigt kollat efter flerÄr du aktiv på Facebook? Finns ett par bra begagnade hundsaker grupper!!
Yep! Är bara med i en sådan grupp (vad jag vet). "Begagnade hundsaker köp och sälj" heter den. En jäkligt stor grupp, så jag har inte riktigt kollat efter fler
Tack för tipset! Nu har jag ansökt om att gå med i den medDen är bra! Finns också "nya och begagnade hund och kattsaker" som också är kanon (och har många medlemmar)!
Jag har både köpt och sålt mycket genom de sidorna!
Hur stor är "risken" att valpen inte blir av ungefär samma storlek som Aysu? För jag hade nog köpt 2 likadana isåfall direkt av din favoritfärg. Kul att du ska få hem en valpJag funderar på att köpa hurttas "uppdaterade y-sele" ändå... Inte rymningssäker, men de enda gånger Aysu faktiskt försöker backa ur selen är på LC. Till vardags fungerar lite vad som helst, och OM hon väl skulle komma lös så är ju inte det hela världen heller, hon har faktiskt fungerande inkallning nu... Men om jag ska köpa en, då vill jag ju ha en matchande till valpen också som hon kan ha när hon blir vuxen...
Det här är min favoritfärg på hurtta-selen och den hade nog fungerat på Aysu:
Sedan finns ju de här färgerna:
De andra två färgerna som finns, gul och någon orangeblå faller mig inte i smaken.
Ska jag köpa den i favoritfärgen och hoppas att det släpps en i matchande färg lagom tills valpis växt klart?
Ska jag köpa två i andra färger för att få några som matchar? (tänker mig då de två längst ner på bild två)
Ska jag ge fan i hela alltihop?
Tror att jag oavsett vilket ska vänta tills jag har valpis här, för att se så att Aysu uppför sig då med och inte börjar hitta på dumheter bara för att valpis får vara lös när hon själv är kopplad ibland
Hur stor är "risken" att valpen inte blir av ungefär samma storlek som Aysu? För jag hade nog köpt 2 likadana isåfall direkt av din favoritfärg. Kul att du ska få hem en valp
Passar på att fråga. Jag funderar på att köpa ett flexikoppel till min gamling som inte hör något, men jag är ju av uppfattningen att flexi är en styggelse och är därför helt ouppdaterad på den fronten. Nu när jag kollar tycker jag de är snordyra, tunga och klumpiga. Hur fel är det att köpa ett som sägs ha maxvikt på 25 kg till en hund på 35 kg som inte rycker och drar mer än nåt enstaka..?
Hur stor är "risken" att valpen inte blir av ungefär samma storlek som Aysu? För jag hade nog köpt 2 likadana isåfall direkt av din favoritfärg. Kul att du ska få hem en valp
Passar på att fråga. Jag funderar på att köpa ett flexikoppel till min gamling som inte hör något, men jag är ju av uppfattningen att flexi är en styggelse och är därför helt ouppdaterad på den fronten. Nu när jag kollar tycker jag de är snordyra, tunga och klumpiga. Hur fel är det att köpa ett som sägs ha maxvikt på 25 kg till en hund på 35 kg som inte rycker och drar mer än nåt enstaka..?